بازی انتقام جویانه آرژانتین

بازی انتقام جویانه آرژانتین در مقابل هلندی ها از صحبت های لوییس فن خال پیش از آغاز بازی شروع شد.آنجا که سرمربی هلند گفته بود اگر بازی به ضربات پنالتی برسد تیم هلند بهتر عمل خواهد کرد و برنده بازی خواهد شد.مارتینز دروازه بان آرژانتین بعد از این برد پاسخ لوئیس فن خال سرمربی هلند را به شکل بی ادبانه داد و گفت: فن خال باید دهانش را ببندد چون آرژانتین برنده پنالتی ها شد.

بازی انتقام جویانه آرژانتین 11

بازی انتقام جویانه آرژانتین مقابل هلند ۱۸ کارت زرد داشت.

اما مسی هم پس از پیروزی مقابل هلند گارد همیشگی خود را کنار گذاشته و چهره‌ای جدید و کمتر دیده شده را به نمایش گذاشت تا این بار، هم در زمین و هم خارج از آن، شبیه دیه‌گوی یاغی شود. لئو در مصاحبه تلویزیونی به فردی که پشت دوربین حضور داشت توهین کرد، سپس اظهارات تندی علیه فیفا انجام داد، در ادامه به لاهوز، داور بازی توپید و در نهایت نیز به خاطر نحوه بازی هلند از فن‌خال انتقاد کرده و کلماتی عجیب در مورد او به کار برد.

بازی انتقام جویانه آرژانتین

مسی در صحبت های بعد از بازی خود نیز حسابی از خجالت فن‌خال و سبک بازی تیم او در آمده و گفت: “ما برای کسب این برد سختی‌های زیادی کشیدیم ولی خب یک چهارم نهایی جام جهانی همین است و صعود به مرحله بعدی، زیباترین و مهمترین موضوع بود. در مورد سبک بازی هلند هم باید بگویم که فن‌خال مدعی ارائه فوتبال ناب است اما زدن توپ‌های بلند، تمام کاری بود که تیم او در طول بازی انجام داد. او بازیکنان قدبلند را به تیمش اضافه کرد و سانتر و توپ‌های بلند تنها تاکتیکش بود.”

بازی انتقام جویانه آرژانتین 22

لوییس فن‌خال در زمان حضورش در بارسلونا دلیل اخراج ریکلمه از این تیم بود.
مسی پس از گلزنی شادی گل معروف ریکلمه را مقابل چشمان این مربی انجام داد.این بازی در هر حال انتقامی بود و کمی هم مدیریت قضاوت از دست داور اسپانیایی خارج شده بود.

 

 

, , , , ,
فهرست