بازی های سخت اسفند ماه عیار تیم گل محمدی را مشخص خواهد کرد

بازی های سخت پرسپولیس در ماه اسفند می تواند تا حدودی تکلیف قهرمانی این تیم را در لیگ برتر و جام حذفی مشخص کند.پرسپولیس ۱۸۰ دقیقه است که نتوانسته گلی به ثمر برساند و در این دو دیدار ۱ امتیاز کسب کرده است.دو بازی قرمز های پایتخت در لیگ مقابل نفت آبادان و هوادار می باشد که روی کاغذ بازی های راحتی به نظر می رسد اما قطعا برای پرسپولیسی ها سخت خواهد بود.در ماه اسفند شاگردان گل محمدی ۵ یددار سخت خواهند داشت.سرخ‌پوشان پایتخت روز سوم اسفند در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان می‌روند؛ دیداری که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

بازی های سخت اسفند ماه عیار تیم گل محمدی را مشخص خواهد کرد2

بازی های سخت پرسپولیس در ماه اسفند تکلیف قهرمانی این تیم را در لیگ برتر و جام حذفی مشخص خواهد کرد.

دیگر دیدار پرسپولیس در ماه اسفند برابر نفت مسجدسلیمان رضا عنایتی خواهد بود. سرخ‌ها تا کنون موفق به پیروزی برابر تیم‌های عنایتی نشده‌اند و کار سختی خواهند داشت.سومین دیدار مقابل تراکتور پاکو خمس می باشد که شرایط خوبی را برای این تیم فراهم کرده است. لازم به ذکر است تنها شکست خانگی پرسپولیس مقابل همین تراکتور رقم خورد.

بازی های سخت اسفند ماه عیار تیم گل محمدی را مشخص خواهد کرد

و اما سخت‌ترین دیدار پرسپولیس باز هم مقابل سپاهان خواهد بود. دیداری که در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هنوز برنامه سازمان لیگ اعلام نشده اما اگر مانند همیشه در روزهای پایانی سال بازی برگزار شود، پرسپولیس باید به مصاف مس رفسنجان محمد ربیعی بروند. تنها شکست این فصل این تیم برابر پرسپولیس بوده و این دیدار می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس باشد.

بازی های سخت اسفند ماه عیار تیم گل محمدی را مشخص خواهد کرد1

, , , , , ,
فهرست