بدهی باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی بالای ۳۰۰ میلیارد شد

بدهی باشگاه استقلال برای تسویه حساب با سرمربی ایتالیایی با کمک گرفتن از سیستم بانکی کشور در فروردین ماه انجام شد.در آن زمان استقلال به دلیل عدم تسویه با استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، با تهدید سقوط به دسته پایین‌تر نیز مواجه شده بود.

بدهی باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی بالای 300 میلیارد شد

بدهی باشگاه استقلال در زمانی که بایستی مطالبات استراماچونی را پرداخت می نمود به شبکه بانکی مبلغ ۱۰۰ میلیارد یود که اکنون به ۳۰۰ میلیارد رسیده است.

باشگاه از طریق بانکی این بدهی را پرداخت کرد و در عوض سند مجموعه ورزشی مرغوبکار را رهن گذاشت و قرار شد این مبلغ را به صورت اقساطی بپردازد ولی از همان زمان مشخص بود پرداخت این اقساط به صورت منظم صورت نخواهد گرفت چون باشگاه مشکلات مالی فراوانی دارد و وقتی پرداخت طلب بازیکنان به تعویق می‌افتاد و کار به اعتصاب می‌کشید، کاملاً مشخص بود که پرداخت مطالبات سایر طلبکاران هم سر وقت انجام نشود.

بدهی باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی بالای 300 میلیارد شد1

در آن زمان استقلال مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شبکه بانکی بدهکار شد اما حالا به چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای تلقی می‌شود. البته مسئولان باشگاه استقلال اصل بدهی به بانک را تایید کرده‌اند و در مورد رهن بودن سند مرغوب کار هم هیچ بحثی وجود ندارد اما بعضی از استقلالی‌ها مدعی‌اند رقم بدهی آنها ۳۰۰ میلیارد تومان نیست و کمتر از عدد مذکور است!

, ,
فهرست