بزرگترین مخالف ساپینتو از استقلال رفت

بزرگترین مخالف ساپینتو که همیشه سعی داشت او را از سمتش برکنار کند خوشبختانه از استقلال رفت.علی فتح الله زاده زمانی که به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شد سرمربی پرتغالی استعفا خود را به باشگاه تحویل داد.چون بزرگترین حامی او و کسی که او را به استقلال آورده بود رفت.اما استعفا او پذیرفته نشد و فتح الله زاده بارها گفت که از سرمربی تیم حمایت می کند اما به ظاهر این چنین بود اما در باطن خیر.پس از دو شکست مقابل سپاهان و تراکتور فتح الله زاده جانشین ساپینتو را هم تعیین کرده بود که با پیروزی تیم مقابل ملوان در جام حذفی همه چیز آرام شد.درگیری بر سر اتاقی در کمپ مرحوم حجازی که ساپینتو آن را برای خودش می خواست که در نهایت مدیر عامل اجازه استفاده از آنجا را به سرمربی نداد.

بزرگترین مخالف ساپینتو از استقلال رفت2

بزرگترین مخالف سرمربی استقلال استعفا داد.

مورد دیگر  اختلاف این دو نفر در اسنقلال بازیکنانی که برای تقویت تیم مورد نظر بودند که ساپینتو ۲ بازیکن را پیشنهاد داده بود اما مدیریت آنها را رد کرده بود که در نهایت استقلال تنها تیم در فصل نقل و انتقالات بود که بازیکنی جذب نکرد.بالاخره ساپینتو در نشست خبری پس از بازی با فولاد از عملکرد مدیریت انتقاد کرد . پس از صحبت‌های ساپینتو در کنفرانس اهواز، علی فتح‌الله‌زاده بزرگترین مخالف ساپینتو به شکل جدی به دنبال برکناری سرمربی پرتغالی بوده که در نهایت موفق به انجام این کار نشده است!

بزرگترین مخالف ساپینتو از استقلال رفت1

او در کنفرانس پیش از بازی با ذوب آهن نیز به این مسئله اشاره کرد که چهار ماه است دستمزد خود را دریافت نکرده و می‌تواند به‌راحتی از استقلال جدا شود. این موضوع خشم هواداران را نیز به همراه داشت که مدیریت علی فتح‌الله‌زاده چرا نه دستمزد اعضای تیم را پرداخت کرده و نه مطالبات استراماچونی را به حساب این سرمربی ایتالیایی واریز کرده است؟به هر شکل، ساپینتو که امروز نیز یک پست اینستاگرامی منتشر کرد، هیچ نشانه‌ای از نارضایتی بخاطر جدایی فتح‌الله‌زاده را بروز نداد و حتی روی اتحاد اعضای تیم نیز تأکید بیشتری داشت. به نظر می‌رسد که سرمربی پرتغالی جنگ تن به تن با مدیرعاملی که به او علاقه‌ای نداشت را پیروز شده و طیف ۱۰۰ درصدی هواداران از ساپینتویی حمایت می‌کنند.

بزرگترین مخالف ساپینتو از استقلال رفت

, , , , , ,
فهرست