بوفون از دوناروما حمایت کرد

حمایت بوفون از سنگربان تیم ملی ایتالیابوفون اعتقاد دارد اگر در صحنه گل اول رئال مادرید اگر دوناروما خودش را به زمین می انداخت تصمیم داور طور دیگری بود.

پس از شکست پاری سن ژرمن در مقابل رئال مادرید اکثر رسانه های ورزشی فرانسه دلیل شکست پاریسی ها را اشتباه جان‌لوئیجی دوناروما در دریافت گل اول می دانند.جان‌لوئیجی بوفون سنگربان با تجربه ایتالیا به دفاع از هموطن خود پرداخت.
بوفون در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گفت: اشتباهاتی اینچینی برای رشد و پیشرفت مفید بوده و بخشی از فرایند پیشرفت هستند و اطمینان دارم که این روی دوناروما تأثیر منفی نخواهد گذاشت، چون او پیش از این ثابت کرده است که قدرت غلبه کردن بر لحظات دشوار را دارد.
بوفون در ادامه به این شکل صحبت های خود را ادامه داد:می‌خواهم صادقانه بگویم که چنین حرکتی در ایتالیا خطا گرفته می‌شود. شاید این اتفاق پس از مرور صحنه با کمک داور ویدئویی (VAR) می‌افتاد. به‌عنوان یک دروازه‌بان، من هم در صورت بروز چنین اتفاقی عصبانی می‌شدم. در سوی دیگر اگر داور سوت می‌زد، بازیکنان رئال مادرید از کوره در می‌رفتند.
نکته مهم در این صحنه اگر دوناروما خودش را به زمین می انداخت تصمیم داور طور دیگری بود. اما دوناروما صادق بود و با بلند شدن بلافاصله به داور پیغام داد و گفت: «تماس بی‌ربط بود».
حضور دوناروما در پاریس با حرف حدیث های فراوانی همراه بود.اکثر هواداران میلان اعتقاد داشتند که او به خاطر منافع مالی تیم سابقش را ترک کرده و او را یک خیانت کار قلمداد می کنند.شاید از اشتباه او در لیگ قهرمانان اروپا ایتالیایی ها او را بیشتر مقصر می دانند تا هواداران پاریس.

, , , ,
فهرست