ترس روس ها از حضور در رقابت های کافا

ترس روس ها از حضور در رقابت های کافا به دلیل شکست مقابل حریفان آسیایی می باشد.قرار بود تیم ملی روسیه در خرداد ماه در رقابت های کافا (تورنومنت آسیای مرکزی)با حضور تیم های ایران، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و ازبکستان شرکت کند.پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، فدراسیون جهانی فوتبال و اتحادیه فوتبال اروپا تیم روسیه را از حضور در مسابقات بین المللی محروم کرده‌اند و هنوز مشخص نیست تیم ملی این کشور چه زمانی می‌تواند به شرایط عادی بازگردد.روس ها به دنبال انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا می باشند اما هنوز به نتیجه نرسیده اند. روس‌ها در این مدت از محرومیتشان بازی با تیم‌های آسیایی از جمله قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و عراق را برگزار کردند و قصد داشتند در تورنمنت کافا هم حضور یابند.

ترس روس ها از حضور در رقابت های کافا

ترس روس ها از حضور در رقابت های کافا به دلیل شکست مقابل حریفان آسیایی می باشد.

با این حال در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع کافا، فدراسیون روسیه به یکباره اعلام کرد که در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند تا برنامه کلی این مسابقات از جمله برنامه آماده سازی ایران را تحت تاثیر قرار بدهد.دلیل اصلی روس ها برای شرکت نکردن در این رقابت ها گرمای هوا در آن تاریخ اعلام شده است که با تمسخر و طعنه کارشناسان فوتبال روسیه همراه شده است.

ترس روس ها از حضور در رقابت های کافا1

«والری اووچینیکوف» یکی از مربیان روس تاکید کرد که روسیه از شکست برابر تیم‌های آسیایی ترس دارد و به همین علت در کافا شرکت نمی‌کند.ترس روس ها از این بابت می باشد که پس از حل شدن مشکل جنگ با اوکراین بار دیگر نتاونند در اروپا بازی های خود را ادامه دهند.

ترس روس ها از حضور در رقابت های کافا2

والری گفت: آب و هوا بهانه خوبی برای شرکت نکردن در کافا است. ما در تابستان بازی نمی‌کنیم. ما به سرما عادت کرده‌ایم!این مربی روس تاکید کرد: به نظر می‌رسد فدراسیون روسیه بیشتر از شکست مقابل برادران آسیایی ما می ترسد.

, , , , ,
فهرست