توضیحات طارمی در مورد درگیری با قطری ها و حذف ایران

توضیحات طارمی در مورد بازی مقابل قطر و درگیری او با قطری ها داده شد.مهدی طارمی پس از شکست ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: داستان این بود که شادی را که داریم برای مردم هم بیاوریم، برای مردمی که حق‌شان بیشتر از این حرف‌ها بود. تمام تلاش‌مان را کردیم و به جز عذرخواهی هم چیزی نداریم. خیلی شرایط هم وجود داشت که مردم و شما می‌دانید. زیاد نمی‌خواهیم روی آنها زوم کنیم. دم غیرت بازیکنان گرم که در این مدت تمام تلاش‌شان را کردند.

توضیحات طارمی در مورد درگیری با قطری ها و حذف ایران2

توضیحات طارمی در مورد درگیری با قطری ها پس از پایان بازی

وی در مورد درگیری‌اش در آخر بازی با هواداران قطری خاطر نشان کرد: مهم نیست؛ باید شرایطی را رقم می‌زدیم که نزدیم. هیچ توجیهی هم نداریم. ان‌شاءالله می‌رویم و از نو شرایط را می‌سازیم. امیدوارم بتوانیم با ساختاری خوب بهترین عملکرد را داشته باشیم. قطری‌ها در فوتبال بردند و به آنها تبریک هم گفتیم، ولی اینکه بی‌احترامی کنند، درست نیست. به احترام تمام ایرانی‌ها باید یک نفر یک کاری می‌کرد. فوتبال یک سمتش شادی است و یک سمتش غم. به نظرم به مردم ایران بی‌احترامی شد و من هم به خاطر همین عکس‌العمل نشان دادم.

توضیحات طارمی در مورد درگیری با قطری ها و حذف ایران1

مهدی طارمی در مورد قهرمانی در این تورنومنت هم توضیح داد:همه چیز را شما می‌دانید و مردم هم باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند. ما می‌دانیم که این دوره چه اتفاقی می‌توانست رقم بخورد و به خاطر همین هم اینقدر ناراحت هستیم. ما پتانسیل قهرمانی را داشتیم، ولی فوتبالی یک روز نچرخید.

, ,
فهرست