توماس توخل با بودجه ۲۰۰میلیون پوندی در تابستان نقل و انتقالات

توماس توخل با بودجه 200میلیون پوندی در تابستان نقل و انتقالات

توماس توخل سرمربی باشگاه چلسی با حضور مالکان جدید با بودجه ای قابل قوبل وارد نقل و انتقالات تابستانی خواهد شد.چلسی پس از آغاز نقل و انتقالات حکیم زیاش، کریستین پولیسیچ، سزار آسپیلیکوئتا، مارکوس آلونسو و آندره‌آس کریستینسن را از دست داده است. این در حالی است که آنتونیو رودیگر هم از جمع آبی‌پوشان لندنی جدا و به رئال مادرید پیوست.تاد بودلی مالک مشترک باشگاه چلسی به توماس توخل قول داده است که بودجه ای ۲۰۰ میلیون یورویی در اختیار او قرار دهد تا او تیم را برای فصل آینده تقویت کند.

توماس توخل با بودجه 200میلیون پوندی در تابستان نقل و انتقالات1

توماس توخل بازیکنانی همچون رحیم استرلینگ از منچسترسیتی، ریچارلیسون از اورتون و عثمان دمبله از بارسلونا به عنوان گزینه‌های مورد نظر خود قرار داده است.

از بازیکنانی همچون رحیم استرلینگ از منچسترسیتی، ریچارلیسون از اورتون و عثمان دمبله از بارسلونا به عنوان گزینه‌های مدنظر چلسی برای جانشینی روملو لوکاکو یاد شده است، بازیکنی که بازگشتس به اینتر به صورت قرضی قطعی شده است.اولویت چلسی خرید دو مدافع میانی است و ژول کانده از سویا و ماتیس دلیخت از یوونتوس جزو اولویت‌های اصلی آنها به این منظور به شمار می‌روند. جاناتان کلاوس مدافع- بال تیم لانس فرانسه هم مدنظر توماس توخل است و به نظر می‌رسد تقویت خط دفاعی چلسی اولویت این مربی آلمانی است.اخیراً کنسرسیومی به رهبری تاد بولی سهام باشگاه چلسی را به ارزش ۴.۲۵ میلیارد پوند خریداری کرد.

, , , ,
فهرست