توماس توخل: یونایتد تیمی با کیفیت، اما تحت فشار است

توماس توخل
توخل: یونایتد باید فشارها را مدیریت کند تا به موفقیت برسد

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دلیل شروع ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری را فاش کرد. او گفت که یونایتد تیمی با کیفیت است، اما فشارها روی آنها زیاد است. یونایتد روز چهارشنبه برای شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه آلیانز آرنا سفر خواهد کرد. آنها از پنج بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها شش امتیاز کسب کرده اند و تاکنون سه بار شکست خورده اند.

توماس  توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: “شروع فصل شما چیز زیادی نمی گوید. آنها در مقابل برایتون نیز هرگز از بازی خارج نشدند. آنها کیفیت فردی زیادی دارند و بسیار خطرناک هستند.”

او افزود: “من احساس کردم با یونایتد همیشه سر و صدای زیادی وجود دارد، بسیاری از کارشناسان بازیکنان سابق یونایتد هستند، شما این میراث را از سر الکس فرگوسن دارید که فشار زیادی ایجاد می کند. به شما می گوید که در یک باشگاه بزرگ کار می کنید، انتظارات بزرگی وجود دارد.”

آغاز فصل یونایتد همچنین با یک سری اتفاقات حاشیه ای همراه بوده است. نحوه برخورد آنها با بازگشت ناموفق میسون گرینوود به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، در حالی که آنتونی به دلیل اتهامات تعرض از سه زن در مرخصی است.

جیدون سانچو نیز پس از واکنش منفی در رسانه های اجتماعی به انتقادات تن هاگ، به دور از تیم اصلی تمرین می کند.

بایرن مونیخ نیز پس از تساوی ناامیدکننده ۲-۲ در خانه مقابل بایر لورکوزن، به دیدار چهارشنبه شب می رود. آنها امیدوارند که در این بازی پیروز شوند تا شروع خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

فهرست