توهین کننده به مسی تهدید به مرگ شد

توهین کننده به مسی در جران بازی تیم های آرژانتین و پاراگوئه با واکنش هواداران اسطوره آرژانتینی قرار گرفت.تیم ملی آرژانتین در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی با یک گل موفق شد پاراگوئه را شکست دهد.
در این دیدار تصویری ثبت شد که نشان می‌دهد آنتونیو سانابریا مهاجم تیم ملی پاراگوئه‌ به سوی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی آب دهان پرت می‌کند. موضوعی که از سوی این بازیکن رد شده است اما پس از انتشار تصویر مربوطه خانواده این بازیکن با پیام‌های متعدد تهدیدآمیز مواجه شده و لحظات سختی را تجربه کرده‌اند.

توهین کننده به مسی تهدید به مرگ شد2

توهین کننده به مسی با انتشار پستی در مورد حاشیه های به وجود آمده واکنش نشان داد.

این مهاجم ۲۷ ساله در مورد حاشیه های به وجود آمده در جربان این بازی با انتشاز پستی واکشن نشان داد.سانابریا در این پست نوشت: پرتاب آب دهان به سوی مسی را قاطعانه رد می‌کنم. بعد از انتشار این مطلب، من و خانواده‌ام تهدیدهای متعددی را دریافت کرده‌ایم و شرایط خوبی نداریم.

 

توهین کننده به مسی تهدید به مرگ شد

وی در ادامه به این نکته اشاره کرده است که «هرگز این کار را نمی‌کنم زیرا برای هر شخصی از جمله بازیکنان فوتبال که همکار من به حساب می‌آیند، احترام قائلم و از همه می‌خواهم تنها بخشی از تصویر منتشر شده را نبینند. من در رختکن و از طریق سایر بازیکنان متوجه موضوع شدم و به هیچ عنوان موضوعی که مطرح شده درست نیست.»

, ,
فهرست