تیم ملی والیبال ایران در مصاف با غول های والیبال جهان

تیم ملی والیبال ایران در مصاف با غول های والیبال جهان1

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ که به میزبانی دو کشور بلغارستان و فیلیپین آغاز خواهد شد،با تیم های بلغارستان، برزیل، آمریکا، کانادا، استرالیا، لهستان، صربستان همگروه‌های کشورمان در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال می باشد.نخستین مصاف شاگردان عطایی با تیم بلغارستان می باشد که تا پااین هفته نخست بردی در کارنامه خود ثبت نکرده است و دو امتیاز در رده پانزدهم این رقابت شانزده تیمی قراردارد. تیم ملی والیبال کشورمان هم البته در هفته نخست این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب نکرد و شاید رقابت برابر این تیم و کسب نتیجه برد دوباره تیم ملی والیبال ایران را امیدوار به حضور در جمع تیم‌های برتر این رقابت کند. تیم ملی والیبال در هفته نخست استرالیا و چین را برد، اما برابر تیم‌های ملی هلند و ژاپن شکست خورد تا فقط ۶ امتیاز را از هفته نخست بدست آورد و در رده یازدهم این رقابت قرار گیرد.پس از تقابل با بلغارستان والیبالیست های جوان کشورمان به مصاف ایالات متحده آمریکا خواهند رفت که با ۴ برد در هفته نخست و کسب ۱۱ امتیاز صدرنشین فعلی این رقابت هاست.

تیم ملی والیبال ایران در مصاف با غول های والیبال جهان2

تیم ملی والیبال ایران که با ترکیبی جوان به رقابت های جام ملت های والیبال پا گذاشته است بایستی در چارچوب هفته دوم به مصاف تیم های بلغارستان،آمریکا،برزیل و کانادا خواهد رفت.

همچنین پس از این رقابت باید به مصاف تیم ملی والیبال برزیل برود که پرافتخار‌ترین تیم والیبال در رقابت‌های جهانی و لیگ ملت‌ها است. برزیلی‌ها در هفته نخست دو برد بیشتر کسب نکردند و در رده هشتم جدول قرار دارند. اما پس از این دو دیدار نفس گیر تیم ملی والیبال باید به مصاف کانادا برود که فقط یک برد کسب کرده و با دو امتیاز در رده چهاردهم قراردارد.ترکیب تیم ۱۴ نفره ایران در هفته دوم به این شکل می باشد:
محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، اسماعیل مسافر، بردیا سعادت، امیررضا سرلک، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن
برنامه بازی های تیم ملی والیبال ایران :
سه‌شنبه ۳۱ خرداد

ایران – بلغارستان؛ ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

پنج‌شنبه دوم تیر

ایران – آمریکا؛ ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

جمعه سوم تیر

ایران – برزیل؛ ساعت ۱۸

شنبه چهارم تیر

ایران – کانادا؛ ساعت ۱۵

, , , ,
فهرست