جذب ستاره استقلال خوزستان به شرط معاوضه با این ۵ بازیکن

جذب ستاره استقلال خوزستان در دستور کار مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان می باشد.باشگاه استقلال خوزستان با نظر سیروس پورموسوی قصد دارد لیستی پنج نفره به پرسپولیس اعلام کند تا از بین آنها بازیکنی برای معاوضه با جواد آقایی‌پور مورد موافقت قرار گیرد. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز تا این لحظه نام دو بازیکن خود را برای این انتقال و معاوضه به آبی‌ها اعلام کرده که مورد موافقت قرار نگرفته است.

جذب ستاره استقلال خوزستان به شرط معاوضه با این 5 بازیکن1

جذب ستاره استقلال خوزستان در دستور کار مدیران پرسپولیس می باشد.

فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، وحدت حنانوف و نبیل باهویی جزو این لیست محسوب می‌شوند. نفراتی که باید دید با چه واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شوند. با این حال گفته می‌شود این باشگاه برای انتقال علاوه بر معاوضه قرضی به دنبال دریافت ۱۰ میلیارد نیز می‌باشد.

جذب ستاره استقلال خوزستان به شرط معاوضه با این 5 بازیکن

اما همانطور که از صحبت‌های روز گذشته نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان می‌شد پیش‌بینی کرد، این باشگاه نمی‌خواهد شرایط سختی برای انتقال جواد آقایی پور در نظر بگیرد. او با اشاره به این موضوع که بازیکنان زندانی تیم او نیستند، شرایط را برای پیگیری مذاکره فراهم ساخته و بعید است در صورت تداوم این روند و مذاکرات، دو تیم به نتیجه لازم برای این انتقال نزدیک نشوند.

, ,
فهرست