جنگ بر سر عنوان چهارمی در لیگ برتر ایران

جنگ بر سر عنوان چهارمی در لیگ ایران از صدر جدول حساس تر شده است.سه تیم تراکتور ، گل‌گهر و مس رفسنجان در پایان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب رتبه‌های چهارم، پنجم و ششم مسابقات را با ۴۶ ،۴۵ و ۴۳ امتیاز در اختیار دارند.

جنگ بر سر عنوان چهارمی در لیگ برتر ایران1

جنگ بر سر عنوان چهارمی لیگ برتر مابین تیم های گل گهر سیرجان،مس رفسنجان و تراکتور خواهد بود.

رقیبان تراکتور: مس کرمان (میهمان)، نساجی (میزبان)، استقلال (میهمان)
ترالکتور که با سرمربی اسپانیایی خود موفق شده نتایج قابل قبولی کسب کند سه بازی سخت تا پایان فصل در پیش دارد.سخت ترین بازی آنها در مقابل استقلال در آزادی در هفته پایانی لیگ خواهد بود.
رقیبان مس رفسنجان: ملوان (میهمان)، استقلال (میزبان)، پیکان (میهمان)
مس رفسنجان هم بار دیگر از پدیده های لیگ بوده و با بازیکنان خوب خود به دنبال کسب ردخه چهارم مب باشد.جالب اینجاست آنها هم مانند تراکتور با استقلال بازی خواهند داشت و میزبان این بازی حساس خواهند شد.
رقیبان گل‌گهر: آلومینیوم (میزبان)، پرسپولیس (میهمان)، نفت آبادان(میزبان)

جنگ بر سر عنوان چهارمی در لیگ برتر ایران

گل گهر سیرجان هم پس از جدایی قلعه نویی بخه عنوان سرمربی تیم ملی با الهویی لیگ را ادامه می هند پس از بازی مقابل پرسپولیس در جام حذفی بار دیگر با این تیم در هفته ماقبل پایانی با پرسپولیس بازی خواهند داشت و این بازی برای آنها حساس خواهد بود.
نبرد سه تیم تراکتور، گل‌گهر و مس رفسنجان برای کسب رتبه چهارمی که با توجه به حذف استقلال شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود، که باید دید درنهایت به سود کدام تیم تمام خواهد شد.

, , , , ,
فهرست