خیلی از باشگاه ها جرات بستن قرار داد با این بازیکن را نداشتند

خیلی از باشگاه ها ریسک نمی کنند که با بازیکن رانده شده باشگاه منچستر یونایتد قرارداد امضا کنند.ختافه در تابستان با قراردادی قرضی برای یک فصل، گرین‌وود را از یونایتد به خدمت گرفت. پس از اینکه گرین‌وود به ظن تجاوز و خشونت خانگی دستگیر شد، منچستریونایتد تصمیم گرفت او را بیرون کند. این در حالی است که تمام اتهامات علیه گرین‌وود در فوریه ۲۰۲۳ لغو شد.

خیلی از باشگاه ها جرات بستن قرار داد با این بازیکن را نداشتند2

خیلی از باشگاه ها جرات بستن قرارداد با گرین وود را نداشتند.

اما در مورد اینکه چگونه باشگاه ختافه موفق شده با این بازیکن قرارداد ببندد سرمربی این تیم توضیح داده است که:یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا در مورد چنین احتمالی با من صحبت کند و ابتدا فکر کردیم این احتمال وجود ندارد اما او تایید کرد که شدنی است. صحبت‌هایی صورت گرفت، او گزینه‌های دیگری برای بازی در سری آ داشت اما خیلی از باشگاه‌ها به خاطر اتفاقات پیش آمده جرات امضای قرارداد با او را نداشتند و در نهایت با تلاش و مشقت فراوان توانستیم او را به ختافه بیاوریم.

خیلی از باشگاه ها جرات بستن قرار داد با این بازیکن را نداشتند1

گرین‌وود برای باشگاه جدیدش تاثیرگذار بوده و در ۱۵ بازی ۵ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله یک گل باورنکردنی مقابل آلمریا که بدون شک یکی از بهترین گل‌های دوران حرفه‌ای او تا کنون بوده است. اگرچه او تا سال ۲۰۲۵ در اولدترافورد قرارداد دارد، اما احتمال انتقال او به بارسلونا و رئال مادرید نیز وجود دارد. همچنین بر طبق گزارش‌ها ختافه می‌تواند قرارداد قرضی گرین‌وود را تمدید کند یا اقامت او در اسپانیا را دائمی کند.

, ,
فهرست