در حاشیه قرعه کشی جام ملت های آسیا؛برانکو و کی روش هنوز با هم مشکل دارند؟

در حاشیه قرعه کشی جام ملت های آسیا یک مورد در مورد مربیانی که در ایران حضور داشتند به چشم آمد.برانکو و کی روش دو مربی که در زمانی که در ایران فعالیت می کردند با هم روابط خوبی نداشتند.برانکو که در پرسپولیس دوران سه ساله موفقی را پشت سر گذاشت،در زمان حضور کی روش در تیم ملی فوتبال از او به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی و ضربه ردن به او و تیمش پرداخت.

در حاشیه قرعه کشی جام ملت های آسیا؛برانکو و کی روش هنوز با هم مشکل دارند؟3

در حاشیه  قرعه کشی جام ملت های آسیا برانکو و کی روش با یکدیگر روبه رو نشدند.

پرسپولیس چند هفته قبل قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرده بود. باخت پرسپولیس به نفت تهران باعث شد تا جام از دست برانکو رها شود. همان موقع شنیده شد که پرسپولیسی‌ها معتقدند کادر تیم ملی به علیرضا منصوریان، سرمربی نفت تهران، کمک کرده بود تا در آن بازی پرسپولیس ببازد. برانکو چند هفته بعد اختلافاتش با برانکو را علنی کرد، زمانی که صراحتا به حمایت کیروش از استقلال برای ضربه زدن به پرسپولیس اشاره کرد. آن اردو لغو شد و کیروش هم چند باری به برانکو تاخت.درگیری شدیدتر چند ماه بعد شکل گرفت. برانکو یک بار دیگر اردوی تیم ملی را غیرضروری دانست طبق ادعای برانکو این اردو در برنامه ابلاغی فدراسیون در ابتدای فصل وجود نداشت و برگزاری این اردو را مخل برنامه های پرسپولیس دانست.

در حاشیه قرعه کشی جام ملت های آسیا؛برانکو و کی روش هنوز با هم مشکل دارند؟1

پس از این، کیروش هم بازیکنان پرسپولیس را به خانه فرستاد. برانکو در تهران عنوان کرد اگر پرسپولیس قهرمان نشود مقصر کیروش است و کیروش هم کیلومترها آنطرف‌تر هر روز در صفحه شخصی‌اش به برانکو حمله می کرد و کار به استفاده از واژه‌هایی مثل عقرب هم کشید. کی‌ روش اعتقاد داشت برانکو می خواهد جای او را بگیرد. به هر حال در آن زمان درگیری این دو ادامه و پایان نیافت.در مراسم قرعه کشی برانکو با قلعه نویی برخورد گرم و صمیمانه ای داشتند در حالی که خبردار شدیم برانکو در حاشیه قرعه کشی  با دیدن کارلوس کیروش راه خودش را کج کرد تا سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر را نبیند و با او رودررو نشود!

در حاشیه قرعه کشی جام ملت های آسیا؛برانکو و کی روش هنوز با هم مشکل دارند؟

اضافه می کنیم که تیم ملی ایران نیز با قرعه ای مناسب با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه شد تا با امیدواری بیشتری پای به رقابت‌ها بگذارد. حالا ایران در مرحله بعدی با تیم سوم یک گروه دیدار خواهد کرد تا شانس حضور در بین هشت تیم برتر قاره را به سادگی داشته باشد.

, ,
فهرست