دلیل مهاجرت علیرضا حیدری مشخص شد

دلیل مهاجرت دارنده ۶ مدال کشتی آزاد از زبان خودش فاش شد.علیرضا حیدری با اشاره به مهاجرت‌اش به کشور هلند اظهار کرد: با توجه به برخی مشکلات در زمینه فعالیت اقتصادی خود ناچار شدم که ۲سالی در کشور هلند فعالیت خود را ادامه دهم.وی ادامه داد: به علت بعضی تحریم‌های بانکی، ریسک بالایی وجود داشت تا بتوانم در قبال فروش محصولات، پول خود را وارد کشور کنم. این تصمیم را گرفتم تا در این کشور اروپایی همراه با خانواده نیز به فعالیت تجاری و اقتصادی‌ام ادامه دهم.

دلیل مهاجرت علیرضا حیدری مشخص شد2

دلیل مهاجرت علیرضا حیدری به هلند مشخص شد

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۱۹۹۸ تهران این راهم گفت: در ایران در زمینه معدن و پتروشیمی فعالیت دارم و با سرکشی کوتاه مدت و البته آنلاین از این محیط‌ها بر نحوه مدیریت آنان نظارت خواهم داشت.در پاسخ سوالی مبنی بر حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی حیدری گفت:با توجه به برخی گرفتاری‌های شخصی هیچ علاقه‌ای نسبت به حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را نداشتم.

دلیل مهاجرت علیرضا حیدری مشخص شد

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن به وضعیت وزن ۹۷کیلوگرم کشتی آزاد نیز اشاره کرد و گفت: در این وزن جوانان مستعد و توانمندی هستند. با توجه به اینکه بیشتر فینال پیکارهای کشتی قهرمانی جهان را نگاه می‌کنم در این وزن رقابت میان مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان است. با توجه به اینکه کامران قاسم‌پور تصمیم دارد پس از رقابت‌های جهانی در یک وزن بالاتر و برای المپیک خودش را آماده کند، این آزادکار را حد و قواره این وزن نمی‌بینم.

دلیل مهاجرت علیرضا حیدری مشخص شد1

, ,
فهرست