دو بازیکن استقلال از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد

دو بازیکن استقلال که در لیست تیم ملی برای بازی های فیفا دی پبش رو حضور ندارند،احتمالا از بازی های ملی خداحافظی خواهند کرد.طبق اخبار به گوش رسیده احتمالاً رامین رضاییان و روزبه چشمی دو بازیکن سرشناس استقلال برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کنند.امیر قلعه نویی برای جدال مقابل قرقیزستان و امارات فقط سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی را از استقلال دعوت کرد. بازیکنانی که حداقل در شرایط عادی احتمال فیکس بازی کردن آنها طی دو بازی آتی تیم ملی اصلاً زیاد نیست.

دو بازیکن استقلال از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد 22

دو بازیکن استقلال رامین رضاییان و روزبه چشمی اگر در اردوی مهرماه هم به تیم ملی دعوت نشدند، از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد.

هواداران است انیدوار بودند که دو بازیکن با تجربه این تیم که سابقه حضو در جام جهانی را دارند به تیم ملی دعوت شوند که امیر قلعه نویی سنت دعوت نکردن آنها طی چند ماه اخیر را تداوم بخشید و حالا به نظر می‌رسد قضیه کم کم می‌رود تا سر و شکل دیگری به خود بگیرد.

دو بازیکن استقلال از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد 1

اگرچه مربیان تیم ملی هرگز این مسئله را تایید نکرده و بازیکنان استقلال هم حرفی از خداحافظی نزده‌اند ولی به نظر می‌رسد کادر فنی تیم ملی به دنبال پوست اندازی هستند و روی همین اصل رامین و روزبه را از پازل تاکتیکی خود کنار گذاشته‌اند. اگر رضاییان و چشمی در اردوی مهرماه تیم ملی هم دعوت نشوند، عملاً باید اذعان کرد که دیگر در این تیم جایی ندارند و دچار خداحافظی اجباری شده‌اند.

, ,
فهرست