دو ستاره سپاهان راهی تیم های استقلال و پرسپولیس می شوند

دو ستاره سپاهان که گویا در لیست فروش باشگاه قرار گرفته اند که باشگاه اصفهانی برای ثبت بازیکنان جدید خود به مشکل برخورده است.آنها تا این لحظه برای اینکه سه خرید جدید خود را به لیست اضافه کنند با مانع قانون سقف قرارداد مواجه هستند. مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا سه مهره‌ای هستند که علی‌رغم جذب توسط سپاهان تا این لحظه نتوانستند به لیست طلایی‌پوشان اضافه شوند و این مانع با خروج دیگر نفرات هموار خواهد شد. در چنین شرایطی بود که خبر جالب توجه خروج نام ستاره‌هایی مثل رضا اسدی، سیاوش یزدانی و رضا شکاری به میان آمد.

دو ستاره سپاهان راهی تیم های استقلال و پرسپولیس می شوند11

دو ستاره سپاهان رضا اسدی و رضا شکاری به تیم های سرخابی خواهند پیوست.

رضا اسدی در حال حاضر نیز طبق همان مستنداتی که فصل گذشته بیرون آمد با مبلغ تقریبی ۶۰ میلیارد در صدر گران‌ترین بازیکنان قرار دارد و خروج نامش می‌تواند بخش اعظمی از سقف قرارداد را به سود سپاهان کند. سیاوش یزدانی و رضا شکاری نیز دیگر نفراتی هستند که قطعا بیش از ۵۰ میلیارد بودجه در مجموع برای آنها در نظر گرفته شده و در صورت جدایی‌شان شرایط برای سپاهان متفاوت خواهد شد.

دو ستاره سپاهان راهی تیم های استقلال و پرسپولیس می شوند1

گفته می شود رضا اسدی راهی استقلال خواهد شد و رضا شکاری هم چند سالی است که شایعاتی در مورد حضور او در پرسپولیس وجود دارد،این بار قطعی راهی این تیم شود.در نهایت باید دید دو ستاره‌ای که شاید یکی دو فصل پیش طرفداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای انتقال آنها به تیم‌شان سر و دست می‌شکستند، در شرایط کنونی چه سرنوشتی را دنبال خواهند کرد؟ آیا رضا اسدی آبی‌پوش می‌شود؟ رضا شکاری به آرزوی پرسپولیسی‌ شدنش خواهد رسید؟

, ,
فهرست