دور نخست پلی آف برای صعود به رقابت های یورو ۲۰۲۴ به پایان رسید

دور نخست مرحله پلی آف برای صعود به رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ به پایان رسید.این بازی ها با انجام ۶ بازی برگزار شد که در پایان تیم‌های گرجستان، یونان، ولز، لهستان، بوسنی و ایسلند جواز حضور در دور بعدی را کسب کردند.

دور نخست پلی آف برای صعود به رقابت های یورو 2024 به پایان رسید

دور نخست پلی آف برای صعود به یورو ۲۰۲۴ با مشخص شدن تیم های صعود کننده به فینال مشخص شد.

در مسیر نخست (مسیر A)، در یک سمت تیم‌های ولز و فنلاند و در سمت دیگر لهستان با استونی با یکدیگر روبه‌رو شدند. در ولز، تیم ملی این کشور موفق شد میهمانش فنلاند را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.لهستان نیز موفق شد میهمانش استونی را با نتیجه ۵ بر یک در هم بکوبد.

دور نخست پلی آف برای صعود به رقابت های یورو 2024 به پایان رسید1

به این ترتیب تیم‌های لهستان و ولز به فینال پلی‌آف مسیر A راه یافتند. این دو تیم در تک دیداری که سه‌شنبه در شهر کاردیف ولز برگزار می‌شود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در مسیر B، تیم ملی اوکراین در دیداری دراماتیک در خاک بوسنی،با نتیجه ۲_۱ میزبان خود را شکست داد.در سمت دیگر این مسیر؛ تیم ملی ایسلند میزبان خود رژیم اشغالگر قدس را با نتیجه قاطع ۴ بر یک در هم کوبید.بنابراین تیم‌های ملی اوکراین و ایسلند به فینال پلی‌آف مسیر B صعود کردند، دیداری که سه‌شنبه هفته آینده به میزبانی اوکراین و در خاک لهستان برگزار خواهد شد.

در آخرین مسیر یعنی مسیر C نیز تیم‌‌های ملی گرجستان و یونان به فینال رسیدند. نبرد گرجستان و یونان در مرحله نیمه نهایی روز سه‌شنبه در شهر تفلیس برگزار خواهد شد.سه تیمی که در هر مسیر بازی را فینال را ببرند، به یورو ۲۰۲۴ صعود خواهند کرد، تورنمنتی که تابستان امسال به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد.

, ,
فهرست