رویای مهاجم لهستان بازی در کنار مسی در بارسلونا

مهاجم لهستان و امید گلزنی این کشور در رقابت های جام جهانی از رویای خود برای همبازی شدن با مسی پرده برداشت.رابرت لواندوفسکی در مورد شانس اول شدن در گروه خود گفت:«آرژانتین با مسی بدون شک شانس اول صعود از گروه است. بیش از ۳۰ بازی است که نباخته اند و خیلی هم خوب بازی می‌کنند. آن‌ها از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شوند. برنامه تاکتیکی خاصی دارند و بر همان اساس کار می‌کنند.»

رویای مهاجم لهستان بازی در کنار مسی در بارسلونا2

مهاجم لهستان و کاپیتان این تیم همواره آرزوی همبازی شدن با لیونل مسی را داشته است.

مهاجم لهستان در مورد اینکه جام جهانی یک جام به لیونل بدهکار است گفت:«اگر ۱۰ یا ۱۵ سال اخیر را آنالیز کنیم، مسی و رونالدو بهترین بوده اند و در هر جام جهانی بیشترین توجهات را به خود جلب کرده اند. هر دو اسطوره اند، ولی از سوی دیگر فوتبال یک ورزش دراماتیک و غیر قابل پیش بینی است. نمی‌توان گفت در جام جهانی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. تکرار افتخارات مسی غیرممکن است و او حالا رویای فتح جام جهانی را دارد. این برای مسی و آرژانتین چالشی بزرگ است، اما گفتم که جام جهانی غیر قابل پیش بینی است.»
او در مورد احتمال بازگشت اسطوره آرژانتینی به بارسلونا هم اظهارنظر جالبی کرد و گفت: «مسی پاس‌هایی باورنکردنی به مهاجمان می‌دهد و از هر نظر درخشان و فوق العاده است. او می‌داند توپ را کجای زمین بفرستد و چگونه از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند. از این حیث در دنیا نظیر ندارد. نمی‌دانم در آینده چه رخ خواهد داد، ولی برای هر مهاجمی بازی کنار مسی یک رویاست و در این تردیدی نیست.»

رویای مهاجم لهستان بازی در کنار مسی در بارسلونا

, , , , ,
فهرست