زنیت به دنبال بازگشت آزمون از بوندسلیگا

زنیت به دنبال بازگشت آزمون از بوندسلیگا1

باشگاه زنیت روسیه در فکر بازگرداندن ستاره ایرانی سابق خود می باشند.سردار آزمون که پس از سال ها حضور در فوتبال روسیه و بازی کردن در تیم های رستوف، روبین کازان و زنیت سن پترزبورگ راهی فوتبال آلمان و باشگاه لورکوزن شد باعث خشم مدیران باشگاه زنیت شد.مدیرانی که سالهای طولانی با پیشنهادهای ریز و درشت سردار مخالفت کردند و انتظار داشتند سود کلانی از فروش آزمون به دست بیاورند اما مهاجم تیم ملی ایران ۶ ماه مانده به پایان قرارداد، به لورکوزن پیوست و بعد زنیت حاضر شد با قیمت حداقلی، او را به فروش برساند.او در حال حاضر در زدن اولین گل خود در بوندسلیگا ناکام مانده است. با این وصف، در بایرلورکوزن برای این بازیکن چندان موقعیت متزلزل و منفی‌ای وجود ندارد و به نظر می‌رسد فرصتهای زیادی را برای اثبات توانایی خواهد داشت.

زنیت به دنبال بازگشت آزمون از بوندسلیگا

زنیت به دنبال جذب قرضی آزمون در فصل نقل و انتقالات زمستانی می باشد.

قرارداد آزمون تا تابستان ۲۰۲۷ است و اگر او تا پایان قرارداد در این تیم بماند، جام جهانی بعدی را هم به عنوان بازیکن این تیم آلمانی سپری خواهد کرد.
اما به نظر باشگاه سابق او برنامه‌هایی را در سر دارد و می‌خواهد سردار را به روسیه بازگرداند و دوباره پیراهن فیروزه‌ای را بر تن او کند.آنطور که «یورو فوتبال روسیه» خبر داده، زنیت به دنبال این است که سردار را به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا حداقل این مهاجم توانمند را برای یک نیم فصل در اختیار داشته باشند.

, , , , , ,
فهرست