سال شلوغ و حساس والیبال ایران شروع شد

سال شلوغ و حساس والیبال ایران شروه شده است.بهروز عطایی پس از پایان لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی با تیم لبنیات هراز آمل در جدال مقابل پیکان لیست ملی پوشان را برای تمرینات ملی اعلام کرد. یکی از سورپرایزهای این لیست دعوت مجدد از با تجربه های والیبال، امیر غفور و سید محمد موسوی بود.تیم ملی در سال جاری رقابت های مهمی را در پیش دارد.یکی از مهم ترین رقابت هایی که تیم ملی والیبال در سال جاری پیش رو دارد، لیگ مت های ۲۰۲۳ است. این رقابت ها از تیر آغاز و تا ۱ مرداد ادامه خواهد داشت. این رقابت ها از نظر رنکینگ برای تیم ملی از اهمیت برخوردار است.دومین تورنومنت مهم تیم ملی که اصلی ترین رقابت والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ محسوب می شود، رقابت های انتخابی المپیک است.

سال شلوغ و حساس والیبال ایران شروع شد22

سال شلوغ و حساس والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

در این رقابت ها سه گروه وجود دارند و دو تیم برتر هر گروه به همراه فرانسه (میزبان) به المپیک می‌رسند و ۵ سهمیه باقیمانده نیز از بین تیم‌های برتر رنکینگ فدراسیون جهانی، انتخاب می‌شوند.

گروه اول (برزیل): برزیل،‌ ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، چک، قطر

گروه دوم (ژاپن): ژاپن، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر، فنلاند

گروه سوم (چین): چین، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک، بلغارستان

تیم‌های داخل پرانتز میزبانی رقابت‌های هر گروه را برعهده خواهند داشت.

سال شلوغ و حساس والیبال ایران شروع شد

سومین مسابقات برای تیم ملی که سال شلوغ و حساس والیبال ایران را رقم می زند، بازی های آسیایی است. بازی های آسیایی در قاره کهن از اهمیت بالایی برخوردار است مشابه یک المپیک با ابعاد کوچک تر است.مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور تا چهارم مهرماه و رقابت‌های بخش زنان نیز از ۶ تا ۱۵ مهر به میزبانی چین برپا می‌شود.چهارمین تورنومنت مهم برای والیبال مردان قهرمانی مردان اسیا است. این رقابت ها نیز از نظر تاثیر روی رنکینگ از اهمیت برخوردار است. این رقابت های به میزبانی ایران در تهران برگزار می شود. شروع این رقابت ها از ۲۷ مرداد است و تا ۴ شهریور ادامه پیدا می کند.

سال شلوغ و حساس والیبال ایران شروع شد2

, , , , ,
فهرست