سردار آزمون بهترین گلزن تیم ملی ایران در سال ۱۴۰۰

سردار آزمون بهترین گلزن ایران در سال 1400
سردار آزمون را می توان بهترین مهاجم تیم ملی در سال ۱۴۰۰ داسنت.تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ یازده مسابقه انجام داده است. ایران طی این مسابقات ۱۰ برد و ۱ تساوی بدست آورده و متحمل هیچ شکستی نشده است. تیم ملی در مسابفات خود در مجموع ۳۱ گل زده و تنها با دریافت ۳ گل آمار خوبی از خود به جای گذاشته است. فوتبال ملی ایران در ۱۱ مسابقه ۱۴ گلزن مختلف به خود دیده که ۳ گلزن برتر ایران در سال ۱۴۰۰ به ترتیب سردار آزمون با ۶ گل، مهدی #طارمی با ۵ گل و علیرضا #جهانبخش با ۴ گل می باشند. یوز های ایرانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی توانسته اند عملکرد عالی داشته باشند و با یک پیروزی دیگر صعود ایران به جام جهانی قطعی خواهد شد. ترکیب تیم ملی متشکل از بازیکنان با تجربه و جوان می باشد که اکثر آن ها در لیگ های اروپایی شاغل هستند. با وجود چنین بازیکنانی هواداران تیم ملی فوتبال، امید زیادی دارند تا با برنامه ریزی صحیح تیم ملی بتواند برای اولین بار از گروه خود در جام جهانی صعود کند.

سردار آزمون

 

جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر از تاریخ ۲۱ نوامبر(۳۰آبان) آغاز خواهد شد و برای اولین بار #جام_جهانی در تابستان برگزار نمی شود.تیم ملی ایران در گروه A رقابت های انتخابی جام جهانی با انجام ۶ بازی و کسب ۱۶ امتیاز در رده نخست این گروه قراردارد.پس از ایران کره جنوبی با کسب ۱۴ امتیاز به عنوان تیم دوم در پی صعود به جام جهانی می باشد.شایان ذکر است از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم به جام جهانی صعود خواهد کرد.

سردار آزمون

سردارآزمون در مدت حضورش در زنیت چندین بار به عنوان بهترین بازیکن ماه را به خود اختصاص دهد.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایران که در تیم زنیت سنت پترزبورگ شاغل می باشد.سردار آزمون  در طول زمان حضورش در این باشگاه ۷۶ بازی انجام داده است و ۵۲ گل را به ثمر رسانده است و توانسته است بارها به عنوان بهترین بازیکن ماه و فصل لیگ روسیه را از آن خود کند.سردار آزمون در تیم ملی ایران نیز تاکنون ۶۰ بازی ملی انجام داده است که حاصل آن ۵۲ گل برای مهاجم گنبدی تیم ملی می باشد.

فهرست