سرمربی جدید پرتغال می تواند چالش های پیش رو را بردارد؟

سرمربی جدید پرتغال پس از حذف این تیم در جام جهانی مقابل مراکش معرفی شد.سانتوس با نظر فدراسون از هدایت تیم ملی پرتغال برکنار شد و روبرتو مارتینز اسپانیایی جانشین او شد.مارتینز نیز در جام جهانی نتوانست با بلژیک از دور گروهی صعود کند و عنوانی کسب کند و پس از رقابت های جام جهانی او هم با بلژیک قطع همکاری نمود.حالا باید منتظر ماند و دید مارتینز چگونه می تواند با بازیکنانی همچون برناردو سیلوا و برونو فرناندز و همچنین ستاره‌های در حال ظهوری مانند گونسالو راموس، رافائل لیائو و ژائو فلیکس عناوینی در قامت سرمربی جدید پرتغال کسب کند.

سرمربی جدید پرتغال می تواند چالش های پیش رو را بردارد؟1

سرمربی جدید پرتغال برای هدایت این تیم با بازیکنان بزرگ در تعامل می باشد.

این اسپانیایی حالا تلاش خواهد کرد با این بازیکنان به چیزهایی دست یابد که هرگز با نسل طلایی شیاطین سرخ به دست نیاورد. مارتینز علاوه بر هدایت بلژیک، در لیگ برتر انگلیس نیز هدایت تیم‌هایی مانند ویگان اتلتیک و اورتون را برعهده داشت.حالا روبرتو مارتینز در پرتغال با دو چالش بزرگ روبه‌رو است؛ موفقیت با نسل طلایی و بازیکنان بااستعداد و تعیین تکلیف آینده کریستیانو رونالدو در تیم ملی. اولین بازی‌های او با پرتغال در ماه مارس آینده مقابل لیختن اشتاین در لیسبون و سفر به لوکزامبورگ، هر دو مقدماتی یورو ۲۰۲۴ خواهد بود.

سرمربی جدید پرتغال می تواند چالش های پیش رو را بردارد؟2

او در مورد رونالدو در مراسم معارفه گفته است: نقطه شروع کار من این است که امروز با همه بازیکنانم تماس بگیرم. از لیست ۲۶ نفره تیم در جام جهانی شروع خواهم کرد و کریستیانو رونالدو یکی از آنهاست. رونالدو ۱۹ سال است که در تیم ملی بوده و شایسته این احترام است که بنشینیم و با هم صحبت کنیم. حالا این وظیفه من است که بتوانم بهترین ترکیب را برای یورو ۲۰۲۴ آماده کنم و از فردا با بازیکنانم تماس خواهم گرفت و کریستیانو یکی از آنهاست. در یک نظرسنجی که توسط روزنامه پرتغالی ابولا انجام شد، تقریباً ۷۵ درصد از هوادارانی که در آن شرکت کردند گفتند که نمی‌خواهند اسپانیایی سرمربی جدید تیمشان باشد.

سرمربی جدید پرتغال می تواند چالش های پیش رو را بردارد؟

, , , , ,
فهرست