سید حسین حسینی بهترین دروازه بان لیگ می شود؟

سید حسین حسینی بهترین دروازه بان لیگ می شود؟

سید حسین حسینی گلر شماره ۱ استقلال در این فصل یکی از ارکان موفقیت استقلال و خط دفاعی آنها می باشد.ثبت کلین شیت در انتخاب بهترین دروازه بان تاثیر گذار می باشد اما عملکرد آنها فقط به بسته نگه داشتن دروازه ختم نمی‌شود؛ تعداد و نرخ پاس صحیح، تعداد سیو، درصد مهار و درصد کلین شیت دیگر مولفه‌هایی هستند که می‌توانند دروازه‌بان برتر فصل را مشخص کنند.گلر استقلال در این فصل در ۲۲ بازی درون دروازه استقلال ایستاده است که موفق شده ۱۵ بار دروازه اش را بسته نگه دارد و از لحاظ کلین شیت هیچ خطری از سوی گلر های تیم های پرسپولیس و سپاهان نمی باشد.حسین پورحمیدی و محسن فروزان تنها گلرهایی هستند که روی کاغذ می‌توانند جای سیدحسین را بگیرند و به جایگاه نخست برسند. پورحمیدی تنها دو کلین‌شیت کمتر از گلر استقلال داشته و باتوجه به بازی رودررو فرصت این را خواهد داشت تا اختلاف خود را کاهش دهد.

سید حسین حسینی بهترین دروازه بان لیگ می شود؟1

سید حسین حسینی کار سختی برای بدست آوردن دستکش طلایی لیگ بیست و یکم ندارد.

سید حسین حسینی همچنین بیشترین درصد کلین‌شیت را هم دارد. نکته جالب اینکه کریستوفر کنت و حامد لک این فصل ۹ کلین شیت داشته‌اند و شانسی برای صدرنشینی ندارند.بیشترین پاس صحیح در لیگ را براساس دقت ۸۰ درصدی می باشد.بیشترین تعداد پاس متعلق به محسن فروزان و علیرضا حقیقی است که البته تعداد بازی زیادی را هم داشته‌اند.
باتوجه به اینکه حسین پورحمیدی در ۲۵ بازی برای تیمش به میدان رفته، انتظار می‌رفت او نیز به جمع ۷۰۰ تایی‌ها اضافه شود.سید حسین حسینی برای کسب دستکش طلایی کار سختی را پیش رو ندارد و احتمالا این فصل به یک استقلالی خواهد رسید.نکته جالب اینکه در پنج سال اخیر ۴ بار گلرهای تیم پرسپولیس توانستند بیشترین کلین شیت را ثبت کنند و تنها در فصلی که بیرانوند از پرسپولیس جدا شد و رادوشوویچ هم فرصت کافی نیافت، پیام نیازمند دستکش طلایی را در اختیار گرفت.

, , , ,
فهرست