شاهین بوشهر از طریق محبی و قایدی می خواهد حق رشد مهدی طارمی را دریافت کند

شاهین بوشهر با ارسال نامه ای به فدراسیون بین المللی فوتبال خواهان حق رشد دو بازیکن استقلال یعنی مهدی قایدی و محمد محبی شده است.بر این اساس فدراسیون فوتبال از زمان ارسال نامه فیفا به فدراسیون ایران که در تیرماه بوده ۴۵ روز به استقلال فرصت داد تا این مبلغ را پرداخت کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته نشود.

شاهین بوشهر از طریق محبی و قایدی می خواهد حق رشد مهدی طارمی را دریافت کند2

شاهین بوشهر پنجره نقل و انتقالات استقلال را به دلیل عدم پرداخت حق رشد قایدی و محبی را بسته است.

درواقع ماجرا از این قرار است که در تاریخ ۲۱ تیرماه فیفا در نامه‌ای به باشگاه استقلال اطلاع می‌دهد باید ۳ هزار یورو بابت حق رشد محبی و ۱۰ هزار درهم بابت قایدی، به شاهین بوشهر پرداخت کند، این درحالی است که در همان زمان علی خطیر با نامه‌نگاری با کمیته تعیین وضعیت به این کمیته اعلام می‌کند چطور ممکن است تیمی که منحل شده تقاضای حق رشد کرده و اصولا به سیستم TMS فیفا دسترسی داشته باشد.

شاهین بوشهر از طریق محبی و قایدی می خواهد حق رشد مهدی طارمی را دریافت کند

کمیته تعیین وضعیت در پاسخ مدیر عامل اسقلال گفته است باشگاه شاهین منحل نشده، بلکه در فوتبال ایران این باشگاه دیگر فعالیتی نداشته و تیم فعلی ارتباطی به شاهین سابق ندارد. رونوشت این نامه برای فدراسیون فوتبال نیز ارسال شد.
این نامه در فرصت ۴۵ روزه برای فیفا ارسال نمی‌شود تا این نهاد بعد از این مدت دوباره در نامه‌ای به این مساله اشاره کرده و ضمن جریمه ۵ درصدی عدد فوق، پنجره استقلال را هم ببندد.
در این بین شنیده می‌شود هدف اصلی شاهینی‌های سابق از این اقدام اخیر، گرفتن حق رشد مهدی طارمی و درآمد میلیاردی از بابت قراردادهای سنگین وی تا زمان رسیدن به پورتو بوده و بیشتر قصد داشته‌اند تا از ماجرای حق رشد محبی و قایدی به هدف بسیار بزرگ‌تری برسند.

, ,
فهرست