شهرداری گرگان و ذوب آهن برنده های بازی اول نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان دو تیم برنده بازی اول نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بودند.در چارچوب دور نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال که در شهرهای گرگان و آمل برگزار شد،شهرداری گرگان در مصاف با پالایش نفت آبادان ۹۳ بر ۸۱ پیروز شد. در این دیدار محمد جمشیدی از شهرداری گرگان با ۴۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس گل و تاثیرگذاری ۴۰، موثرترین باریکن میدان بود.

شهرداری گرگان و ذوب آهن برنده های بازی اول نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال1

شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان با پیروزی در دومین دیدار نیمه نهایی می توانند جواز حضور در فینال لیگ برتر بسکتبال را بدست آورند.

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی، کاله مازندران در رویارویی با ذوب‌آهن اصفهان ۷۱ بر ۶۶ شکست خورد. ارسلان کاظمی بازیکن ذوب آهن با ۵ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس گل و تاثیرگذاری ۲۲ موثرترین بازیکن میدان بود.بازی دوم این مرحله از رقابت ها جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در آبادان و اصفهان برگزار می‌شود و شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در صورت تکرار پیروزی فینالیست می‌شوند. هر تیمی در دو‌ بازی از سه مسابقه به برتری دست یابد، فینالیست این دوره از لیگ برتر خواهد شد.اگر نیاز به بازی سوم باسد این بازی در ۲۵ اردیبهشت ماه و بار دیگر در گرگان و آمل برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و ذوب آهن برنده های بازی اول نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال2

, ,
فهرست