فرصت ویژه طارمی در نبود دو مهاجم نوک اینتر

فرصت ویژه مهدی طارمی در اینتر در حالی مهیا شده است که لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام، دو مهاجم نوک اینتر تا ماه آگوست در دسترس نخواهند بود.مهدی طارمی، مهاجم ایرانی جدید اینتر، در هفته‌های ابتدایی سری آ به عنوان یک شروع کننده فضای خوبی خواهد داد. طارمی می‌تواند در بازی‌های دوستانه پیش فصل نیز خودش را نشان دهد.

فرصت ویژه طارمی در نبود دو مهاجم نوک اینتر1

فرصت ویژه طارمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی اینتر در نبود مهاجمان کنونی تیم مارتینز و تورام

لائوتارو مارتینز احتمالا تا پایان رقابت های کوپا آمه ریکا در آمریکا خواهد بود و پس از اتمام این رقابت ها به استراحت خواهد پرداخت.مارکوس تورام هم با فرانسه در فکر شکست پرتغال و حضور در بین ۴ تیم پایانی یورو ۲۰۲۴ می باشد.احتمال اینکه او هم تا روز های پایانی این تورنومنت حضور داشته باشد بالا می باشد.

در عوض اما مهدی طارمی بدون توجه به اینکه چه زمانی تورام و لائوتارو می‌رسند، آماده است تا برای اینتر به میدان برود. وقتی تمرینات پیش فصل اینتر در ۱۳ جولای (۲۳ تیر) شروع شود، مهدی آنجا خواهد بود و او ماموریتی برای تکمیل خواهد داشت، از تمام پیش فصل موجود استفاده کند تا اینزاگی را متقاعد کند که فوراً روی او برای ترکیب اصلی حساب کند.

فرصت ویژه طارمی در نبود دو مهاجم نوک اینتر

اینزاگی و کادرش نیز کار را به جلو پیش برده‌اند: طارمی از راه دور مورد مطالعه قرار گرفته و تجزیه و تحلیل‌های ویدئویی تایید کرده است که گنجاندن او در ترکیب تیم بدون مشکلات زیاد امکان‌پذیر خواهد بود. چون مهدی می‌تواند به عنوان یک مهاجم مرکزی خالص یا به عنوان مهاجم دوم بازی کند. می‌تواند به بازی عمق بدهد یا به عنوان یک هدف در محوطه جریمه عمل کند. او گل می‌زند و گل می‌سازد، یعنی هر کاری که لائوتارو و تورام در طول فصل گذشته انجام دادند. او بیهوده جذب نشده و یک ماه تمام فرصت دارد این را به مربی نشان دهد.

, ,
فهرست