فریاد های طارمی در شب شکست پورتو

فریاد های  طارمی در شب شکست پورتو مقابل رقیب دیرینه با عصبانیت همراه بود.بازی دو تیم بنفیکا و پورتو که با نتیجه ۱_۰ به سود بنفیکا به پایان رسید شاهد یک صحنه جنجالی و اخراج بازیکن پورتو بود.داور پس از خطای مدافع پورتو بلافاصله او را با کارت قرمز جریمه کرد و اعتراض بازیکنان پورتو فایده ای نداشت.این اتفاق در دقیقه ۱۸ بازی روی داد.اما در دقیقه ۳۴ باز همان خطا دوباره برای بنفیکا اعلام شد که این بار با خوش شانسی مدافع پورتو کارت قرمز نصیب مدافع خاطی نشد و با کارت زرد جریمه شد.

فریاد های طارمی در شب شکست پورتو2

فریاد های طارمی از روی عصبانیت خطاب به داور مسابقه برای او یک کارت زرد در پی داشت.

طارمی که از همان ابتدا اعتقاد داشت خطایی به روی بازیکن بنفیکا رخ نداده، با حالتی خشمگین به سمت داور بازی رفت و با لحنی عصبی، به ژوائو پینهیرو اعلام کرد خطای هم تیمی او کارت قرمز ندارد و نیازی نیست که برای بررسی صحنه به کنار زمین برود. حرکات دست و فریاد های طارمی نشان می داد که او به داور بازی می‌گوید زی پدرو، دیگر بازیکن پورتو، جلوتر از صحنه بوده و می‌توانسته سد راه بازیکن بنفیکا شود و توپ رافا سیلوا موقعیت آشکار گلزنی نبوده است.
اما اعتراض‌های مهاجم ایرانی پورتو با واکنش داور بازی همراه شد و او یک کارت زرد را به طارمی نشان داد ولی به نظر می‌رسد همین عصبانیت بازیکن بوشهری اثرگذار بود چرا که ژوائو پینهیرو پس از بررسی صحنه تصمیم گرفت به همان کارت زرد نخست بسنده کند و دومین کارت قرمز مستقیم از جیب او بیرون نیامد.

فریاد های طارمی در شب شکست پورتو1

این پیروزی باعث شد تا بنفیکا با یک بازی بیشتر نسبت به اسپورتینگ، صدرنشین شود.

, ,
فهرست