قرارداد هالند با سیتی سه بند جدایی به مقصد رئال وجود دارد

قرارداد هالند با سیتی تا سال ۲۰۲۷ می باشد اما یاشگاه انگلیسی در تلاش است تا قرارداد این ستاره را تمدید کند.هالند با سیتی فصل گذشته سه گانه برد و آقای گل لیگ قهرمانان و لیگ برتر شد. از قرارداد هالند با سیتی هنوز چهار سال دیگر باقی مانده در حالی که گفته می‌شود سیتی می‌خواهد قرارداد جدیدی با او امضا کند تا یکسری بندهای آن حذف شود. دستمزد او نیز افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

قرارداد هالند با سیتی سه بند جدایی به مقصد رئال وجود دارد2

قرارداد هالند با سیتی تا ۴ سال دیگر خواهد بود

اخیرا رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های هالند، در مصاحبه با آاس گفته بود که هالند در انتخاب مسیر آینده‌اش آزاد است و هر چه او تصمیم بگیرد، خواهد شد. او در مورد رئال مادرید نیز گفت که رئال باشگاهی است که نمی‌توان به آن پاسخ منفی داد و یک قدرت جادویی دارد که آن را با دیگر باشگاه ها متمایز می‌کند.

قرارداد هالند با سیتی سه بند جدایی به مقصد رئال وجود دارد1

مارکا نوشته است که قرارداد هالند شامل سه بند خروج است که در متن قرارداد او با سیتی قید شده‌اند. همه آنها نیز برای رئال مادرید هستند، باشگاهی که او منتظرش بود اما در تابستان ۲۰۲۲ پیشنهادی رسمی دریافت نکرد و به سیتی رفت.
ستاره نروژی این روزها به فرم خوبش برگشته و برابر قبرس نیز دبل کرد. دو گل مقابل قبرس به این معنی است که هالند در ۲۷ بازی ملی ۲۷ گل به ثمر رسانده است که یک شاهکار است. او در سن ۲۳ سالگی در بین بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی نروژ با ۶ گل کمتر از یورگن یووه که ۳۳ گل در ۴۵ بازی بین المللی به ثمر رساند، در رده دوم قرار دارد.

, ,
فهرست