لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در مرحله یک چهارم نهایی قرعه کشی شد

لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا1

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا انجام شد.در لیگ قهرمانان اروپا ۸ تیم پایانی حریفان خود را در این مرحله شناختند.قرعه کشی این رقابت ها در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد.در این مرحله سه تیم از انگلیس،سه تیم از اسپانیا و کشور های پرتغال و آلمان هر کدام یک نماینده دارند.

لیگ قهرمانان اروپا و نتیجه این قرعه‌کشی به شرح زیر است:

بازی اول: چلسی – رئال مادرید
بازی دوم: منچسترسیتی – اتلتیکومادرید
بازی سوم: ویارئال – بایرن مونیخ
بازی چهارم: بنفیکا – لیورپول
با این قرعه کار راحت بایرن مونیخ و لیورپول در مقابل حربفان را می توان پیش بینی کرد.بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ و بازی‌های برگشت این مرحله ۲۳ و ۲۴ فروردین برگزار خواهند شد.

لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا

در لیگ اروپا نیز قرعه کشی در مرحله یک چهارم نهایی انجام شد تا هشت تیم باقی مانده بازی های خود را در دور رفت مرحله روز پنجشنبه ۱۸ فروردین و بازی‌های برگشت یک هفته بعد در تاریخ ۲۵ فروردین انجام می‌شوند.

لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا2

در لیگ اروپا طبق قرعه، بازی‌‌های مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر برگزار خواهند شد:

بازی اول: لایپزیگ – آتالانتا
بازی دوم: اینتراخت فرانکفورت – بارسلونا
بازی سوم: وستهام – لیون
بازی چهارم: براگا – رنجرز
کار راحت شاگردان ژاوی برا حضور در بین ۴ تیم پایانی را می توان در نظر گرفت.فینال این دوره از مسابقات نیز روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان سویای اسپانیا برگزار خواهد شد.

لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا4

لیگ کنفرانس اروپا که برای اولین بار در اروپا برگزار می شود نیز همانند دو لیگ اروپایی دیگر قرعه کشی مرحله یک جهارم نهایی انجام شد. در این مرحله هلند با ۲ تیم، بیشترین نماینده را دارد (آیندهوون و فاینورد) و پس از آن کشورهای نروژ (بودو گلیمت)، یونان (پائوک)، ایتالیا (رم)، انگلیس (لسترسیتی)، فرانسه(مارسی) و جمهوری چک (اسلاویا پراگ) هر کدام یک نماینده دارند.

لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا6

برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا به شرح زیر است:

بازی اول: بودو گلیمت – رم
بازی دوم: فاینورد – اسلاویا پراگ
بازی سوم: مارسی – پائوک
بازی چهارم: لسترسیتی – پی‌اس‌وی آیندهوون
بدترین قرعه برای رم و آقای خاص می باشد که در دور گروهی با تیم سرسخت بودو گلیمت از نروژ همگروه بودند . رمی‌ها در دور رفت مرحله گروهی در نروژ به این تیم ۶ بر یک باختند و در دور برگشت در ایتالیا هم برابر آن با تساوی ۲-۲- متوقف شدند.یاران جهانبخش نیز در فاینورد به مصاف تیم اسلاویا پراگ از جمهوری چک می روند.فینال این رقابت ها ۴خرداد ماه در تیرانا ، پایتخت آلبانی برگزار خواهد شد.

لیگ قهرمانان اروپا،لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا5

 

, , ,
فهرست