مارسلو پس از ۱۵ سال با هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد

مارسلو پس از 15 سال با هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد2

مارسلو مدافع باسابقه کهکشانی ها که از سال ۲۰۰۷ در عضویت این باشگاه بود در این سال‌ها ۲۵ قهرمانی از جمله ۶ قهرمانی در لالیگا و ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان را با کهکشانی تجربه کرد، سرانجام به پایان خط با پرافتخارترین باشگاه اروپایی رسید.مارسلوی ۳۴ ساله به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی هر تیمی شود.او با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در مراسم خاصی که برای خداحافظی او ترتیب داده شده بود، در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: «می‌خواهم از باشگاه، هم‌تیمی‌هایم، مربیانم و تمامی افرادی که در باشگاه رئال مادرید کار می‌کنند، تشکر کنم. من برای بزرگترین باشگاه دنیا بازی کردم. می‌خواهم از همسرم تشکر کنم، بدون او من این چیزی نبودم که الان هستم. همچنین از پسرانم تشکر می‌کنم که بازی پدرشان را برای بزرگترین باشگاه دنیا دیدند.»

مارسلو پس از 15 سال با هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد

مارسلو از سال ۲۰۰۷ به جمع کهکشانی ها اضافه شد و تاکنون ۲۵ قهرمانی با لباس رئال بدست آورده است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هم پیش از سخنرانی کاپیتان گفت: «امروز می‌خواهیم از کاپیتان بزرگ‌مان قدردانی کنیم، یکی از بزرگترین اسطوره‌های‌مان، بازیکنی با بیشترین جام قهرمانی در تاریخ باشگاه رئال مادرید و آن مارسلو است. مارسلوی عزیز، تو یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ باشگاه رئال مادرید و تاریخ فوتبال هستی.»
وی افزود: «رئال مادرید همیشه خانه تو خواهد بود. بابت تمامی کارهایی که در این سال‌ها کردی از تو تشکر می‌کنم. مارسلوی عزیز، تو همیشه در قلب هواداران ما خواهی بود. ما به تو افتخار می‌کنیم.»

, , ,
فهرست