مجیدی راز موفقیت استقلال را فاش کرد

مجیدی راز موفقیت استقلال را فاش کرد

مجیدی و شاگردانش پس از قهرمانی در لیگ تمرینات خود را پیگیری کردند.در آغاز تمرین امروز آبی پوشان سرمربی استقلال ضمن تشکر از بازیکنانش بابت نمایش خوب‌شان برابر فولاد و کسب عنوان قهرمانی لیگ به آنها گفت: از شما بابت این فصل و تلاش و همت‌تان تشکر می‌کنم. همچنین از همکارانم در کادر فنی تشکر می‌کنم. مربیان خوب‌مان، آقایان پین، مصطفوی، نوشادی و غلامپور زحمات زیادی کشیدند تا به موفقیت رسیدیم.
مجیدی دلیل موفقیت تیمش را همدلی دانست و اشاره کرد با همدلی هیچ کس نمی تواند مانع موفقیت شما شود.سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: الان تنها خواسته من از شما این است که در سه بازی باقی‌مانده با تمام توان خود تلاش کنیم که با نتایج خیلی خوب لیگ را تمام کنیم و یک فصل رویایی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

مجیدی راز موفقیت استقلال را فاش کرد2

مجیدی پس از ۹ سال قهرمانی را برای باشگاه استقلال بدست آورد.

پس از صحبت های مجیدی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند؛ آنهایی که در بازی دیروز فیمس بودند به ریکائری پرداختند و سایر بازیکنان به گرم کردن و کارهای سرعتی و فوتبال درون تیمی پرداختند.روزبه چشمی مدافع هافبک مصدوم استقلال در این تمرین حضور داشت و تحت مداوای کادر پزشکی تیم قرار گرفت. دو فرزند رافائل سیلوا مدافع برزیلی، میهمان تمرین امروز استقلال بودند و با استقبال گرم بازیکنان استقلال روبرو شدند.

, , ,
فهرست