مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال با حضور مهدوی کیا برای تکنیکال دایرکتور

مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال با حضور مهدی مهدوی کیا در سمت تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران مواجه شده بود.چند روز پیش مجید جلالی مربی با سابقه فوتبال باشگاهی ایران به عنوان تکنیکال دایرکتور ایران معرفی شد. تکنیکال دایرکتور در واقع مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران است که منطبق بر الزامات بخشنامه‌های مرتبط با technical director فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال با حضور مهدوی کیا برای تکنیکال دایرکتور2

مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال باعث عدم حضور مهدی مهدوی کیا به عنوان تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران در زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم شود.

پیش از جلالی میرشاد ماجدی این مسئولیت را برعهده داشت.ماجدی در زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم به این عنوان منصوب شده بود. تکنیکال دایرکتور با توجه به مسوولیتی که دارد از درآمد ارزی نسبتا خوبی هم بهره‌مند می‌شود. ماجدی هم‌اکنون رییس هیات فوتبال استان تهران است.

مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال با حضور مهدوی کیا برای تکنیکال دایرکتور1

در همان مقطع مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی وقت امید هم می‌خواست تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران شود که این امر با مخالفت رییس فدراسیون روبه‌رو شد.عزیزی خادم به دلیل اینکه مهدوی کیا دو پست کلیدی را برعهده بگیرد و درآمد های او زیاد شود مخالفت کرده بود.جالب است بدانید که میرشاد ماجدی که در هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال حضور داشت و رییس کمیته تیم‌های جوانان بود و نماینده فدراسیون در ای‌اف‌سی به شمار می‌رفت به عنوان تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران معرفی شد.

مخالفت رئیس فدراسیون فوتبال با حضور مهدوی کیا برای تکنیکال دایرکتور

جلالی در سطح ملی، تیم ملی نوجوانان ایران، تیم ملی جوانان ایران و تیم نیروهای مسلح ایران را نیز مربیگری کرده است‌. جلالی همچنین در رده باشگاهی هدایت تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال اهواز، سایپا، پاس و… را در کارنامه دارد.

, ,
فهرست