مدل معروف برزیلی سفیر جام جهانی زنان شد

مدل معروف برزیلی به عنوان سفیر فیفا انتخاب شده است.آدریانا لیما به عنوان سفیر رقابت های جام جهانی زنان که قرار است تابستان امسال در فاصله بیستم جولای تا بیستم آگوست (اواخر تیر تا اواخر مرداد) به میزبانی استرالیا و نیوزیلند برگزار شود.انتقاد های فراوانی نسبت به انتخاب این مدل به عنوان سفیر این رقابت ها شده است.مویا داد از اعضای کمیته برگزاری این مسابقات در این باره گفت: «وقتی زنی فوتبال بازی می‌کند، دنیا نگاه متفاوتی به او دارد. او به جای این که به خاطر ظاهر زیبا یا لباس خوبی که به تن دارد تحسین شود، به خاطر تکل‌های مهمی که در بازی می‌زند یا شوت‌های در چارچوبش تمجید می‌شود.»

مدل معروف برزیلی سفیر جام جهانی زنان شد

مدل معروف برزیلی برای فیفا به عنوان سفیر رقابت های جام جهانی زنان فعالیت کند.

این کاپیتان دوم سابق استرالیا اضافه کرد: «در سال جام جهانی این پیام باید با صدای رسا و بلند شنیده شود و همه دنیا باید از آن باخبر باشند. این که چطور ممکن است یک مدل معروف در این جایگاه قرار بگیرد واقعا عجیب است.»جانی اینفانیتو، رییس جنجالی فیفا، پیش از این از آدریانا لیما به عنوان رابطی فوق العاده بین این سازمان و هواداران فوتبال در سراسر دنیا نام برده بود.
این مدل معروف برزیلی بارها اعلام کرده که علاقه زیادی به فوتبال دارد اما هرگز در هیچ رقابت رسمی‌ای حضور پیدا نکرده و علاوه بر این، هیچ ارتباطی به دو کشور میزبان این رقابت‌ها ندارد.

مدل معروف برزیلی سفیر جام جهانی زنان شد1

, , , , ,
فهرست