مربی سازنده حسن یزدانی بار دیگر اعلام کرد حسن را در المپیک برابر تیلور پیروز از تشک بیرون بیاورد.

مربی سازنده حسن یزدانی یعنی همت مسلمی ادعا کرده است که حسن یزدانی را سالم و با مدال طلا از المپیک بر می گردانم.با نزدیک شدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس باز هم توجه مردم، علاقه مندان به کشتی و رسانه‌ها به حسن یزدانی یکی از فوق ستاره‌های ورزش ایران در چند دهه اخیر بیشتر جلب می‌شود.

مربی سازنده حسن یزدانی بار دیگر اعلام کرد حسن را در المپیک برابر تیلور پیروز از تشک بیرون بیاورد.

مربی سازنده حسن یزدانی درخواست حضور در المپیک با هزینه شخصی خودش را دارد.

شاید بهترین خبر برای طرفداران حسن یزدانی در روزهای نوروز ۱۴۰۳ شنیدن خبر بازگشت او روی تشک بود. نابغه جویباری کشتی ایران که در برنامه نوروزی تلویزیون هم از آمادگی کامل خود برای شرکت در المپیک سخن گفت، در روزهای اخیر در شهر خودش روی تشک هم رفته و به تدریج در حال آماده کردن خود برای رسیدن به اوج است.

مربی سازنده حسن یزدانی بار دیگر اعلام کرد حسن را در المپیک برابر تیلور پیروز از تشک بیرون بیاورد.1

شاید در حال حاضر همت مسلمی، مربی سازنده حسن یزدانی بهترین فردی باشد که می‌تواند در خصوص وضعیت او اظهارنظر کند.

او در مورد حضور یزدانی در المپیک گفته است:ما حسن یزدانی را صحیح و سالم تحویل کادرفنی تیم ملی می‌دهیم و سالم هم تحویل می‌گیریم. متاسفانه کسی به خواسته حسن توجه نکرد. او گفت که باید مربی سازنده اش کنارش باشد. من قبلا هم گفتم اگر کنار حسن باشم، او را سالم می‌برم و با مدال طلا برمی‌گردانم. متاسفانه این اتفاق قبلا افتاده که کشتی گیر را سالم به اردو می‌برند و با تمرینات سنگین به او آسیب می‌زنند. مربی تیم ملی گاهی اوقات لخت نمی‌شود و به تمرین می‌آید! من کشتی گیران زیادی ساختم و فقط حسن یزدانی نبوده که به من می‌گویند شاگرد دیگری تحویل نداده ای! باز هم می‌گویم آقای دبیر و آقای کاوه اگر حسن را سالم تحویل می‌گیرند، باید او را سالم تحویل بدهند وگرنه باید پاسخگو باشد.

, ,
فهرست