مرتضی پورعلی گنجی مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد

مرتضی پور علی گنجی مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد

مرتضی پور علی گنجی مدافع ملی پوش در آستانه حضور در پرسپولیس می باشد.به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم هنوز به صورت رسمی از پیوستن این مدافع به قرمز های پایتخت رونمایی نشده است.تنها مورد پیوستن این بازیکن محرومیت پور علی گنجی در لیگ بوده که پیش از پیوستنش به لیگ چین او در تیم نفت تهران اخراج شده بود. او به سینه کمک داور زده بود. در آن بازی علی صفایی داور وسط بود و گزارشی به کمیته انضباطی فرستاد و در این گزارش اشاره‌ای به رفتار پورعلی‌گنجی داشت.

مرتضی پور علی گنجی مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد2

مرتضی پورعلی گنجی به دلیل گذشت ۵ سال از محرومیتش در فوتبال ایران بدون مشکل می تواند پرسپولیس را در لیگ بیست و دوم همراهی کند.

کمیته انضباطی هم بر اساس گزارش داور بازی و فیلم دیدار نفت و پیکان مرتضی پورعلی گنجی را محروم کرد. نکته اینجا بود که مرتضی پورعلی‌گنجی قبل از اینکه دوران محرومیتش را در ایران پشت سر بگذارد به چین رفت و محرومیتش را پشت سر نگذاشت.حالا بعد از گذشت هشت سال از آن ماجرا یک بار دیگر این بازیکن قرار است به لیگ ایران بیاید و برای پرسپولیس بازی کند و خیلی از هواداران پرسپولیس نگران اعمال محرومیت بازیکن جدیدشان هستند.بر اساس بند ۷ ماده ۲۶ آیین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدت مرور زمان احکام و آرای صادره قطعیت یافته از زمان قطعیت تا ۵ سال است. بنابراین ماده قانونی از محرومیت قطعی پورعلی‌گنجی بیشتر از ۵ سال گذشته و این محرومیت از درجه اعتبار قضایی ساقط شده و به این ترتیب محرومیتی شامل مرتضی پورعلی گنجی نخواهد شد.

, , ,
فهرست