مسی را سرمربی بارسلونا کنید

مسی را به عنوان سرمربی آینده بارسلونا انتخاب کنید.این جمله ای است که دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول نظر خود را در مورد مربی آینده بارسلونا اعلام کرده است.ژاوی بعد از شکست سنگین از ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. تصمیم او باعث شد که سران بارسلونا به تکاپو بیافتند و به دنبال جانشین او بگردند. گزینه‌های زیادی برای نشستن روی نیمکت بارسلونا مطرح شدند از جمله یورگن کلوپ که او نیز در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد، و هانسی فلیک، تیاگو موتا و چند نفر دیگر.

مسی را سرمربی بارسلونا کنید2

مسی را به عنوان سرمربی آینده بارسلونا و جانشین ژاوی انتخاب کنید.

هواداران بارسلونا کسی را می خواهند که فلسفه بارسلونا و جو حاکم در آن را درک کند.دنی مورفی در گفتگو با تاک اسپورت گفت: «مربی بعدی بارسلونا؟ انتخاب من لیونل مسی است. هواداران او را به سرعت خواهند پذیرفت. مسی به هرچه دست می‌زند طلا می‌شود و به زمین آمده تا کارهای شگفت‌انگیز انجام دهد. این روند در مسیر مربیگری‌اش متوقف نخواهد شد.»

مسی را سرمربی بارسلونا کنید1

مسی هنوز یک سال دیگر با اینترمیامی قرارداد دارد و هنوز در مورد پایان دادن به دوران بازی‌ و شروع مربیگری صحبتی نکرده است. بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی در بارسلونا به این زودی‌ها رخ بدهد.

, ,
فهرست