مشتری جدید ستاره ایرانی پورتو از لیگ فرانسه

مشتری جدید ستاره ایرانی باشگاه پورتو این بار از اروپا می باشد.با اینکه اخباری مبنی بر پیشنهاد تیم الهلال عربستان برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی منتشر شده بود اما این بار از فوتبال اروپا برای مهدی مشتری پیدا شد.در میانه شایعات متعدد درباره طارمی، امروز وب سایت فرانسوی lequotidiendusport خبر داد باشگاه مارسی فرانسه برای تقویت خط حمله خود در فصل آینده مهدی طارمی را مدنظر قرار داده و مشتری جدید او شده است. سرمربی این تیم هم از امبمبا بازیکن کنگویی مارسی که سابقه بازی در پورتو را هم دارد، تحقیق کرده است.قرارداد طارمی با پورتو در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و مشخص نیست پورتو با فروش مهاجم ایرانی خود در این تابستان موافقت خواهد کرد یا نه.
مارسی البته نام آشنایی برای مهاجمان ایران است. این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی این فصل به شدت دنبال جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه لورکوزن آلمان بود.

مشتری جدید ستاره ایرانی پورتو از لیگ فرانسه2

مشتری جدید مهدی طارمی از لیگ ۱ فرانسه

این رسانه فرانسوی نوشت: «المپیک مارسی در جستجوی تقویت‌کننده‌ها در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرده و به مهدی طارمی، مهاجم ایران می‌رسد. این بازیکن پس از یک فصل حضور در ریو آوه، جایی که از لیگ ستارگان قطر (الغرافه) به این تیم آمد، از سال ۲۰۲۰ برای پورتو بازی می‌کند.

مشتری جدید ستاره ایرانی پورتو از لیگ فرانسه

او که یک بازیکن گلزن است. از زمان پیوستن به لیگ پرتغال، در ۱۴۲ بازی ۷۷ گل به ثمر رسانده است. طارمی فصل گذشته با زدن ۲۱ گل در ۳۸ بازی در تمامی رقابت‌ها یکی از معماران بزرگ دو قهرمانی پورتو بود. ملی پوش ایرانی (که در جام جهانی حضور داشت) در ترکیب مارسی متحد قدرتمندی دارد یعنی امبمبا. این دو بازیکن در دو فصل گذشته مهره‌های اصلی باشگاه پرتغالی بوده‌اند.»

مشتری جدید ستاره ایرانی پورتو از لیگ فرانسه1

, , , , ,
فهرست