مشکلی که برای ستاره های ازبک استقلال و پرسپولیس مشترک است

مشکلی که برای بازیکنان ازبکستانی دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود دارد برای هردوی آنها مشترک می باشد.اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس و استقلال که این روزها حسابی در تیم‌هایشان می‌درخشند، یک مشکل مشترک دارند.

مشکلی که برای ستاره های ازبک استقلال و پرسپولیس مشترک است

مشکلی که برای بازیکنان ازبک دو تیم استقلال و پرسپولیس مشترک است.

این دو ستاره تیم ملی ازبکستان که به تازگی و در نقل و انتقالات زمستانی به تیم‌هایشان پیوستند،در هتل زندگی می‌کنند و البته دریافتی کمی هم داشتند. هر دو بازیکن از مدیران پرسپولیس و استقلال درخواست کردند تا به جای اقامت در هتل، یک خانه برایشان تهیه شود و شرایط را برای آوردن خانواده‌هایشان به ایران فراهم کنند.

مشکلی که برای ستاره های ازبک استقلال و پرسپولیس مشترک است2

ماشارپیوف این موضوع را رسانه ای کرد و خیلی زود به شرایط به وجود آمده واکنش نشان داد.او حتی در تمرینات تیمش هم شرکت نکرده است. با این حال اورونوف که به شدت بین پرسپولیسی‌ها محبوب هم شده، با وجود داشتن مشکلاتی مشابه با ماشاریپوف، هنوز اعتراضی به شرایط موجود نکرده و حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس دارد.

اورونوف ماجرا به صورت خصوصی و بدون اینکه بخواهد موضوع را رسانه‌ای کند، به اطلاع مدیران پرسپولیس رسانده و نخواسته در این مقطع حساس تیمش را وارد حاشیه کند. مدیران باشگاه پرسپولیس هم قول دادند خیلی زود برای اورونوف خانه تهیه کنند و شرایط را برای آمدن همسر و فرزندان این ستاره فراهم سازند تا این بازیکن باکیفیت بتواند در آرامش به فوتبالش بپردازد.

, ,
فهرست