مقایسه امتیازی پرسپولیس و استقلال در نیم فصل دو فصل اخیر لیگ برتر خلیج فارس

مقایسه امتیازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در این فصل و فصل گذشته نتایج جالبی را نشان می دهد.پرسپولیس در فصل گذشته در پایان نیم فصل اول با ۳۲ امتیاز در رده دوم قرار داشت اما این فصل با همین امتیاز در رده اول قرار گرفته است.فصل گذشته در پایان نیم فصل اول لیگ بیست‌ویکم، سرخ‌پوشان از ۱۵ بازی، ۹ پیروزی، ۵ تساوی و یک شکست کسب کرد و امسال با شرایط مشابه در جایگاه نخست ایستاده است.تفاوت قرمز پوشان در نیم فصل اول امسال و پارسال در تعداد گل های زده و خورده این تیم می باشد.شاگردان یحیی گل‌محمدی در این فصل ۲۰ بار دروازه حریفان را بازکرده‌اند و تنها ۶ بار گل خوردند.

مقایسه امتیازی پرسپولیس و استقلال در نیم فصل دو فصل اخیر لیگ برتر خلیج فارس2

مقایسه امتیازی دوتیم سرخ آبی پایتخت در نیم فصل اول و دوم

آمار خط حمله سرخ‌پوشان در شرایط مشابه فصل گذشته یک گل جلوتر بود و ۲۱ گل زده داشتند ولی ۱۰ گل خورده در کارنامه این تیم ثبت شده بود.این نشان دهنده بهبود خط دفاعی پرسپولیس در این فصل می باشد.استقلال فصل گذشته با ۳۵ امتیاز قهرمان نیم فصل اول شد و آمار ۱۰ پیروزی، ۵ تساوی و بدون شکست را ثبت کرد. امسال اما، با هدایت ریکاردو ساپینتو آبی‌پوشان ۷ پیروزی و ۶ تساوی داشتند و دو شکست را تجربه کردند.

مقایسه امتیازی پرسپولیس و استقلال در نیم فصل دو فصل اخیر لیگ برتر خلیج فارس

استقلال در پایان نیم فصل اول سال گذشته با هدایت فرهاد مجیدی ۲۴ بار موفق به گلزنی شده بود و تنها ۵ بار دروازه‌اش باز شد. در لیگ امسال، آبی‌پوشان ۱۵ بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند و ۱۰ بار نیز گل خوردند.

مقایسه امتیازی پرسپولیس و استقلال در نیم فصل دو فصل اخیر لیگ برتر خلیج فارس1

, , , , ,
فهرست