مقصر نتایج بد کلبا فقط مجیدی نمی باشد

مقصر نتایج بد باشگاه کلبا در چند هفته اخیر را نمی توان فقط فرهاد مجیدی را دانست. اتحاد کلباء روز گذشته در دیداری از هفته پانزدهم رقابت‌های ادنوک لیگ به مصاف البطائح رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.شب گذشته برنامه ابوظبی الریاضیه به بررسی این مسابقه پرداخت. احمد الحوری کارشناس اماراتی که در استودیو برنامه حضور داشت، به بررسی علل ناکامی کلباء و شکست این تیم مقابل البطائح پرداخت.

مقصر نتایج بد کلبا فقط مجیدی نمی باشد

مقصر نتایج بد کلبا فقط سرمربی تیم نخواهد بود.

زمانی‌که مجری برنامه از علت شکست کلباء و ناکامی‌های این تیم پرسید، الحوری در جواب گفت: پاسخ سوال تو مشخص است. کلباء در ۶ بازی اخیر خود در ادنوک لیگ پیروز نشده و فقط ۲ تساوی نصیب آنها شده است. شاید می توان گفت یکی از دلایل مجیدی خیلی از یک ترکیب ثابت استفاده نمی کند.

مقصر نتایج بد کلبا فقط مجیدی نمی باشد2

کارشناس اماراتی ادامه داد: یک‌سری اتفاقات مانند بازی با البطائح رخ داد، مانند گل دوم. ما نمی‌توانیم اصلا فرهاد را مقصر بدانیم و از او بخواهیم که بیاید درباره علت دریافت این گل توضیح بدهد.مدافعان مرکزی کلباء اشتباهات عجیبی داشتند و یک هدیه خیلی قشنگ را به مهاجم البطائح دادند و او دروازه را باز کرد. شما چطور می‌توانید فرهاد را بابت این گل بازخواست کنید؟ آنها در این فصل گل‌های زیادی را به این شکل دریافت کرده‌اند.

الحوری در پایان گفت: از ابتدای لیگ تا پیش از تعطیلی مسابقات، از مجیدی انتقاد داشتیم که از یک ترکیب ثابت استفاده نمی‌کند. البته تیم او بازی به بازی بهتر می‌شد. یعنی او ترکیب را عوض می‌کرد ولی عملکرد بهتری را از خود نشان می‌داد. ما جسته گریخته از او انتقاد می‌کردیم ولی با بازی‌های خوب، جواب ما را می‌داد اما بعد از جام ملت‌های آسیا این تغییرات دیگر جواب نداد و خیلی چیزها تغییر کرد.

, ,
فهرست