منتظر رونمایی از تیم ویرا در لیگ برتر خواهیم بود

منتظر رونمایی از تیم سرمربی جدید پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر هستیم.اوسمار ویرا پس از کناره گیری یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد.البته این انتخاب با انتقادات بی شمار هواداران پرسپولیس صورت گرفته و کار این سرمربی برای اثبات شایستگی هایش سخت و دشوار خواهد بود.

منتظر رونمایی از تیم ویرا در لیگ برتر خواهیم بود2

منتظر رونمایی تیم ویرا در ادامه لیگ برتر می مانیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت اوسمار ویرا عملکرد خوبی در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه داشته و توانسته‌اند با عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و اوستون اورونوف به توافق برسند تا ۳ مهره کلیدی و تاثیرگذار آماده ورود به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت باشند.اردوی امارات برای آمادگی بهتر تیم در اختیار ویرا قرار دادند و یک بازی دوستانه هم با تیم اماراتی انجام شد.

منتظر رونمایی از تیم ویرا در لیگ برتر خواهیم بود

پیش از سفر به امارات آنها در دو بازی تدارکاتی مقابل چادرملو اردکان و پیکان پبروز شدند اما در مصاف با شباب‌الاهلی امارات با ۵ گل شکست خوردند.در آخرین مسابقه تدارکاتی‌شان در تعطیلات زمستانه به مصاف آریو اسلامشهر رفتند که با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند!

ویرا البته برای این ۴ مسابقه دوستانه، علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحدت هنانوف و مهدی ترابی را که در اردوی ملی بودند را در اختیار نداشت اما با این وجود، کسب ۲ برد و پذیرش ۲ شکست غیرمنتظره باعث شده تا انتقادات علیه سرمربی برزیلی بیش از پیش افزایش پیدا کند.

بدون‌شک ناکامی در کسب ۳ امتیاز برابر آلومینیوم می‌تواند بر شدت انتقادات علیه ویرا بیفزاید و کار این سرمربی جوان را در پرسپولیس دشوارتر از قبل کند!

, ,
فهرست