منچسترسیتی با درخشش آلوارز و رودری، رد استار را شکست داد

منچسترسیتی

سیتیزن ها در شبی پرگل، رد استار را شکست دادند

منچسترسیتی در اولین بازی خود در گروه G لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۳-۱ مقابل رد استار بلگراد به پیروزی رسید. مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه اتحاد با گل عثمان بوکاری در آستانه نیمه اول شوکه شد. با این حال، سیتیزن ها پس از استراحت با دو گل از جولین آلوارز و یک گل از رودری به بازی بازگشتند.

گواردیولا، سرمربی  منچسترسیتی ، گفت: “در پایان، باخت ۱-۰ در نیمه اول، بعد از کاری که انجام دادیم خوب است – پس از برنده شدن سه گانه، ما باید نوعی قهرمان باشیم که به خودمان ثابت کنیم که قادر به بازگشت هستیم.در این شرایط اثبات آن خوب است. در هر دو بازی، ما در نیمه اول و بلافاصله پس از شروع نیمه دوم فوق العاده بازی کردیم.

ما باید در کل چیزهایی را بهبود ببخشیم، اما این واقعاً، واقعاً خوب است.”گواردیولا به ویژه از عملکرد گلزنانش تحت تأثیر قرار گرفت.

منچسترسیتی

آلوارز در این فصل از فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی منچسترسیتی  بهره مند شده است و رودری که گل برتری را در فینال فصل گذشته به ثمر رساند، همچنان به درخشش خود ادامه می دهد. گواردیولا در مورد آلوارز گفت: “حرکت او بسیار سریع بود و او بسیار جوان است. چه خرید خوبی که باشگاه انجام داد.

او همه چیز دارد – جنگندگی، گلزنی، پاس گل. باورنکردنی. و او پسر دوست داشتنی است. بازی کردن پشت سر ارلینگ (هالند) او یک تهدید باورنکردنی است.”

رودری در طول حضورش در سیتی به یکی از بهترین هافبک های جهان تبدیل شده است و گواردیولا مطمئن است که او اکنون در اوج است.

او گفت: “بله، او بهترین است – اما امیدوارم که بتواند بهتر شود. او ذهنیت خوبی دارد و چیزهای خوبی برای بهبود دارد.

فهرست