ناتینگهام فارست پس از ۲۳ سال به لیگ برتر بازگشت

ناتینگهام فارست پس از 23 سال به لیگ برتر بازگشت1

ناتینگهام فارست موفق شد با پیروزی در مقابل هادرسفیلد جواز حضور در لیگ برتر انگلیس را پس از ۲۳ سال بگیرد.لیگ برتر انگلیس با قهرمانی منچستر سیتی و سقوط سه تیم نوریچ، واتفورد و برنلی به دسته پایین‌تر فوتبال انگلیس یا همان چمپیونشیپ به پایان رسید.دو تیم فولام و بورنموث به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کردند اما تکلیف تیم سوم مطابق قوانین چمپیونشیپ تیم‌های سوم، چهارم و پنجم راهی بازی پلی آف شدند. نهایتاً در دیدار فینال پلی‌آف که امروز برگزار شد ناتینگهام فارست موفق شد با یک گل هادرسفیلد را شکست دهد تا راهی سطح اول فوتبال انگلیس شده باشد.

ناتینگهام فارست پس از 23 سال به لیگ برتر بازگشت

ناتینگهام فارست سابقه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ انگلیس را با برایان کلاف افسانه‌ای در کارنامه دارد.

این تیم سابقه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ انگلیس را با برایان کلاف افسانه‌ای در کارنامه دارد.آن‌ها تا هفته هشتم چمپیون‌شیپ فصل جاری در رده بیست و سوم حضور داشتند اما با حضور کوپر به عنوان سرمربی جدید این باشگاه، به پلی‌آف صعود به لیگ برتر راه یافتند و پس از پیروزی مقابل #شفیلد‌یونایتد در نیمه‌نهایی، هادرزفیلد را نیز در فینال شکست دادند تا برای نخستین بار در قرن ۲۱ به لیگ برتر راه پیدا کنند.

, , , ,
فهرست