نتیجه شهرآورد ۹۸ به سود مجیدی و شاگردانش

مجیدی در نیمه اول با شگست دربی را به پایان رساند

بازی در نیمه اول با عملکرد نه چندان خوب دو تیم آغاز شد و هر دو تیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی اول بازی بدون تمرکز و اعتماد به نفس عمل کردند، همچنین فشار و استرس تا حدی بالا بود که نیمکت دو تیم اعتراضات شدیدی را نسبت به داوری انجام می دادند. مسابقه در ۱۵ دقیقه دوم نیمه اول بهتر شد و هر دو تیم بخصوص استقلال توانستند موقعیت های مناسب گلزنی ایجاد کنند که هیچ یک از آن ها تبدیل به گل نشد. ۱۵ دقیقه پایان متفاوت تر بود و پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار گرفت و با ایجاد چند موقعیت خوب گلزنی در نهایت در دقیقه ۳۸ بر روی یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شدند، این گل توسط علی نعمتی با ضربه سر به ثمر رسید. مسابقه در نیمه اول با همین تک گل به اتمام رسید.

مجیدی قهرمانی لیگ را می خواهد

مجیدی و شاگردانش رکورد دار شکست ناپذیری در لیگ را از آن خود کردند.

در نیمه دوم شرایط به شکلی رقم خورد پرسپولیس برای حفظ نتیجه و استقلال در جبران گل خورده بود.تفکرات هجومی مجیدی در انجام تعوبض های درست باعث شد تا در دقیقه ۸۱ دو بازی جایگزین موجبات گل استقلال را ایجاد کنند.صالح حردانی با سانتر زیبا و از او بهتر نیز رودی ژستد بود تا توانست گل تساوی را وارد دروازه احمد گوهری کند.پس از گل استقلال یحیی گل محمدی که از تصمیم داور برای اجازه ندادن به تعویض پرسپولیس بود، اعتراضات شدیدی کرد و از بازی اخراج شد.

مجیدی تساوی را گرفت

ناراحتی گل محمدی از اجازه ندادن داور به تعویض پرسپولیسی ها و دریافت گل تساوی در زمانی که ۱۰ نفره بودند.

رودی ژستد پس از ۵۳ سال به عنوان بازیکن خارجی گلزن دربی برای استقلال لقب گرفت.با این نتیجه استقلال با حفظ اختلاف ۶ امتیازی خود با کسب ۵۵ امتیاز صدر نشین لیگ بدون شکست باقی ماند و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد.تنها ۷ هفته به پایان لیگ باقی مانده است و پیش بینی قهرمانی استقلال دور از ذهن نمی باشد.استقلال تا پایان فصل با تیم های پیکان،سپاهان،پدیده،فولاد،آلومینیوم اراک،مس رفسنجان،نفت مسجد سلیمان بایستی دیدار کند.

 

, , , ,
فهرست