هر ۴ مربی که از قطار لیگ پیاده شدند استقلالی بودند

هر ۴ مربی که تاکنون از سمت خود در تیم های لیگ برتر برکنار شدند استقلالی بودند.با رفتن محمود فکری از تیم هوادار تعداد خروجی‌های سرمربیان در لیگ بیست و سوم به عدد ۴ رسید.مهدی رحمتی ۴ بر صفر در خانه استقلال و محمود فکری که بدترین نتیجه راگرفت ۵ بر صفر در خانه شکست خورد. همه می‌دانستیم که موقعیت ساکت الهامی در مس رفسنجان به مویی بند است اما اول خبر استعفای رحمتی در شب پرحادثه هفته سیزدهم منتشر شد.

هر 4 مربی که از قطار لیگ پیاده شدند استقلالی بودند2

هر ۴ مربی که از ابتدای لیگ از سمت خود برکنار شده اند، استقلالی می باشند.

اولین نفر که در فصل بیست و سوم صندلی خود را از دست داد «علیرضا منصوریان» بود که در پایان هفته سوم از هدایت فولاد برکنار شد.دومین مربی در پایان هفته دهم برکنار شد. «رسول خطیبی» از هدایت پیکان کناررفت تا جای خود را به یک استقلالی دیگر یعنی «رضا عنایتی» بدهد.«مهدی رحمتی» در پایان بازی هفته سیزدهم و شکست ۴ بر صفر نساجی برابر استقلال استعفا داد و آخرین سرمربی هم محمود فکری بود که او هم رفت.

هر 4 مربی که از قطار لیگ پیاده شدند استقلالی بودند

شواهد گواهی می‌دهند که پنجمین مربی در این فهرست هم استقلالی است که شاید به نیم فصل هم نرسد! «ساکت الهامی» که دو تیم از این چهار تیم – که دست به تغییر مربی زده‌اند – تیم‌های سابق ساکت هستند! او هم در نساجی و هم در هوادار کارنامه قابل قبولی داشت و از همین حالا گزینه جایگزینی هر دو تیم به شمار می‌رود.

, ,
فهرست