هری مگوایر در پرتغال تمرینات پیش فصل خود را اختصاصی دنبال می کند

هری مگوایر مدافع و کاپیتان منچستر سیتی که پس از پیوستن رافائل واران و لیساندرو مارتینس به جمع شیاطین سرخ، از ترکیب اصلی این تیم خارج شده و اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد فصل اخیر کمتر از او در ترکیب تیمش استفاده کرد، دو فصل دیگر با این باشگاه لیگ برتری قرارداد دارد.او برای بازپس گرفتن جای خود در تیم یونایتد در حال حاضر در کشور پرتغال سخت در حال تمرین زیرنظر مدافع پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال یعنی ریکاردو کاروالیو است.

هری مگوایر در پرتغال تمرینات پیش فصل خود را اختصاصی دنبال می کند2

هری مگوایر در سال ۲۰۱۹ در ازای ۸۰ میلیون پوند از لسترسیتی به منچستریونایتد آمد.

طبق این گزارش؛ او حالا سه هفته‌ای می‌شود که زیرنظر کاروالیو و هر رو سه جلسه تمرین می‌کند تا به شرایط ایده‌آل برسد.در فصل اخیر لیگ برتر او فقط ۸ بازی انجام داده و بایستی برای آینده حرفه ای خود با سرمربی تیم صحبت کند.گفته می‌شود بازوبند کاپیتانی از مگوایر گرفته شده است و اگر او در جمع شیاطین سرخ بماند، دیگر کاپیتان این تیم نخواهد بود.

هری مگوایر در پرتغال تمرینات پیش فصل خود را اختصاصی دنبال می کند

از تاتنهام و وستهام به عنوان مشتریان اصلی مگوایر یاد شده است. این مدافع انگلیسی که گران‌قیمت‌ترین مدافع جهان به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۹ در ازای ۸۰ میلیون پوند از لسترسیتی جدا و به منچستریونایتد پیوست و در چند سال اخیر به دلیل عملکرد ضعیفش بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

, ,
فهرست