هواداران بازیکنان یونایتد را پس از شکست هو کردند.

هواداران بازیکنان منچستر یونایتد را پس از شکست مقابل کریستال پالاس هو کردند.در ادامه روند نا امید کننده شیاطین سرخ در لیگ برتر آنها در در ورزشگاه اولدترافورد با یک گل مغلوب کریستال‌پالاس شد. این شکست در حالی رقم خورد که شیاطین سرخ چند روز قبل مهمان‌شان را در جام اتحادیه شکست داده بودند.با این شکست تعداد شکست های آنها به عدد ۵ رسید و صبر هواداران هم به سر رسیده است.آنها در پایان اعتراض خود را نسبت به شرایط تیمشان با هو کردن نشان دادند.

هواداران بازیکنان یونایتد را پس از شکست هو کردند.2

هواداران به نشانه اعتراض بازیکنان منچیتریونایتد را پس از شکست مقابل کریستال پالاس هو کردند.

اریک تن‌هاخ بعد از این دیدار درباره اعتراض هواداران یونایتد گفت: اعتراض‌ها را درک می‌کنم. وقتی در خانه یا خارج از خانه با کریستال‌پالاس بازی می‌کنیم، باید برنده شویم. با تمام احترام می‌دانم که هر بازی در لیگ برتر بسیار دشوار است و شما باید بهترین بازی‌تان را انجام دهید و درک می‌کنم که هواداران منتظر پیروزی ما بوده و الان ناراحت‌اند. من هم این شرایط را اصلا نمی‌پسندم.

هواداران بازیکنان یونایتد را پس از شکست هو کردند.1

این شکست تیم تن‌هاخ را در رده دهم جدول قرار می‌دهد و مربی هلندی گفت که «هیچ بهانه‌ای برای شروع ضعیف یونایتد وجود ندارد.»منچستریونایتد اکنون باید خودش را برای دومین بازی دور گروهی برابر گالاتاسرای آماده کند. این دیدار در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود و در ادامه شیاطین سرخ بار دیگر در خانه پذیرای برنتفورد هستند.

, ,
فهرست