واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به درگیری هوادار تاتنهام با گلر آرسنال

واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به وقایع بازی دو تیم آرسنال و تاتنهام به شکلی بوده است که آن‌ها به شدت این حادثه را محکوم می‌کنند و این اتفاقات نباید در لیگ برتر رخ دهد. بازیکنان حق دارند در زمین ایمن باشند. وقتی بازیکنی مورد حمله قرار می‌گیرد، انتظار داریم قوانینی که برای محافظت از بازیکنان وجود دارد به درستی اجرا شود. در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس و در دیداری حساس تاتنهام و آرسنال برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر صدرنشین به پایان رسید.آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال پس از پیروزی تیمش در داربی شمال لندن با تاتنهام هاتسپر مورد حمله یک هوادار قرار گرفت.

واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به درگیری هوادار تاتنهام با گلر آرسنال2

واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به حاشیه های بازی دو تیم تاتنهام و آرسنال

رمزدیل مرد اول مسابقه بود و بارها و بارها ناجی دروازه تیمش شد و هم‌چنین در طول مسابقه با چندین بازیکن اسپرز درگیر شد.ریچارلیسون، مهاجم برزیلی اسپرز پس از سوت پایان با رمزدیل درگیری داشت و همه این‌ها باعث شد تا یکی از هواداران تاتنهام از روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین بالا رفته و به این بازیکن ۲۴ ساله لگد بزند.اسپرز در بیانیه‌ای که بلافاصله پس از بازی منتشر شد، متعهد شد که اقدامات لازم را انجام دهد.
در بیانیه تاتنهام آمده است: باشگاه فیلم‌های دوربین مداربسته خود را برای شناسایی هوادار موردنظر شروع کرده است و با پلیس همکاری خواهد کرد تا شدیدترین اقدام ممکن از جمله محرومیت دائمی از حضور در ورزشگاه برای فرد خاطی انجام گیرد.

واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به درگیری هوادار تاتنهام با گلر آرسنال1

, , , , ,
فهرست